أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مشکل کشتی‌گیران شیطنت برخی افراد است که خودشان در این پرونده احتمالاً متهم هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمد رویانیان در مورد مسدود شدن حساب‌ باشگاه پرسپولیس توسط کشتی‌گیران پیشین این باشگاه و اینکه گفته می‌شد او هم در این مورد مقصر بوده گفت: من بخشی از اسناد و مدارک را در اختیار رحیمی گذاشتم که کاملاً خلاف جهت‌گیری و ادعای آقایان است. امیدوارم رحیمی از آنها به خوبی استفاده کند، هرچند معتقدم نبود مدیریت در پرسپولیس باعث بروز این اتفاقات شده است.



وی ادامه داد: نباید مسئله کشتی‌گیران به اینجا کشیده می‌شد، متاسفانه طرح شکایت، گرفتن حکم توقیف اموال و این همه جنجال در شأن کشتی‌گیران نبود. هرچند این مسائل شیطنت برخی افراد است که خودشان در این پرونده احتمالاً متهم هستند. مدارکی دارم که هر جا نشان بدهم کاملاً باشگاه را تبرئه می‌کند.



مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این که آیا حسین هدایتی هم در این پرونده مقصر است یا خیر، اظهار داشت: اگر لازم باشد در این مورد دست به افشاگری می‌زنم، برخلاف ادعای آقایان طرف حساب کشتی‌گیران، باشگاه پرسپولیس نیست. من حاضرم به غیر از اطلاعات گذشته اطلاعات جدیدی را در اختیار رحیمی بگذارم.



رویانیان تصریح کرد: اطلاعات متفاوتی دارم که ثابت می‌کند باشگاه پول خود را به کشتی‌گیران پرداخت کرده و شکایت از باشگاه موضوعیت نداشته است.



وی در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای فوتبال تنگ نشده است، خاطرنشان کرد: فقط دلم برای هواداران تنگ شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها