کد خبر: ۲۳۹۱۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،کوين گروسکرتز که به همراه تيم ملي آلمان قهرماني در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 را تجربه کرد در گفت‌وگو نشريه «کيکر» آلماني با تمجيد از هافبک ملي‌پوش بايرن‌مونيخ گفت: بي‌اندازه مديون شواين‌ اشتايگر و قدردان او هستم. باستين از همان شروع جام بيستم از من حمايت کرد و حتي زماني که در ترکيب تيم قرار نمي‌گرفتم وضعيت همين طور بود.

شواين‌اشتايگر 29 ساله که اخيراً با سردادن شعاري زردپوشان وستفالن و هوادارانش را مورد توهين قرار داده بود از دورتموندي‌ها عذرخواهي کرد و عنوان کرد که با بازيکنان اين تيم به خصوص کوين گروسکرتز رابطه خيلي دوستانه‌اي دارد.

وي افزود: اينکه در تيم بازيکن ذخيره باشي کار ساده‌اي نيست ولي در تورنمنتي همچون جام جهاني بحث انفرادي مطرح نيست. حضور در اين تورنمنت تجربه جالبي بود. در تيم ملي آلمان هم تنها نقش خودم را ايفا کردم و سعي کردم سهمي در ايجاد جو مثبت در تيم داشته باشم. هميشه سعي کردم بهترين عملکردم را در تمرينات داشته باشم و اين براي من از همه چيز مهمتر بود.

گروسکرتز که يکي از کانديداهاي جانشيني فيليپ لام در تيم ملي آلمان است که اخيراً در سن 30 سالگي از بازي‌هاي رده ملي اعلام بازنشستگي کرد. مدافع 26 ساله ژرمن‌ها در اين خصوص گفت: قرار گرفتن در پست مدافع راست آلمان خيلي دشوار است ولي تمام تلاشم را خواهم کرد تا شانس بازي در اين پست را پيدا کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها