أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مازيار زارع مي‌گويد:« جوان هاي با استعداد و بازيکنان آماده اي به تيم ما آمده اند و اميدوارم فصل را خيلي خوب شروع کنيم و ادامه بدهيم. اميدوارم اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود، از اين جهت که فصل قبل، ليگ را خوب شروع نکرديم و 10 هفته اول را از دست داديم. خيلي اميدوارم که مردم مثل هميشه از ملبوان حمايت کنند. يادم مي آيد پارسال، همين موقع ها گفتم که اگر از تيم حمايت نشود، کارمان سخت و دشوار مي شود. ديديد که همينطور هم شد و 10 هفته اول را نتيجه نگرفتيم که اگر مي گرفتيم شايد در پايان فصل به عنوان يکي از تيمهاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا انتخاب مي شديم.»

مازيار در مورد مديريت باشگاه ملوان مي گويد:« پارسال از کساني بودم که انتقاد مي کردم اما وقتي ديدم نيت ها خير است، ماندم تا مثل سالهاي قبل براي ملوان بازي کنم.الان که با شما صحبت مي کنم، بازيکنان بين 10،15 و 20 درصد از پولشان را دريافت کرده اند. مشکل روحي بازيکنان برطرف شده، ضمن اينکه خودم صحبت با محجوب داشتم و اميدوارم که پرداختي ها همينطور ادامه داشته باشد. شايد باورتان نشود اما براي اولين بار در تاريخ ملوان است که بازيکنان قبل از شروع فصل، دريافتي داشته اند. من، جلال رافخايي، سعيد يوسف زاده و احمد آهي با محجوب صحبت کرديم و ايشان قول دادند قبل از شروع فصل پرداختي داشته باشند تا تيم با روحيه وارد مسابقات شود که خوشبختانه مديريت باشگاه به قولش عمل کرد»

کاپيتان ملوان در ادامه و خطاب به هواداران ملوان مي گويد:« خواهش مي کنم تا هواداران خونگرم ملوان دست به دست هم بدهند و از تيم حمايت کنند. هم ما بايد به هواداران کمک کنيم و هم هواداران به ما. مهمترين نکته اي که وجود دارد اين است که ليگ را خوب شروع کنيم. دوست ندارم ميان هواداران دودستگي و دودلي باشد. چون با اين وجود تيم نمي تواند نتيجه بگيرد و دود اين نتايج به چشم هواداران خونگرم ملوان و ما بازيکنان مي رود. براي همه ما ملوان مهم است. چه من باشم و چه نباشم، چه ديگري باشد و يا نباشد. مهمترين موضوع نام ملوان است. اميدوارم هواداران به اين جمله دقت کنند که ملوان از همه ما مهمتر است. دوست دارم شرايطي باشد که ليگ را خوب شروع کنيم»

زارع درباره بازي مقابل پديده مي گويد:« اين فصل تمام بازي هاي ليگ سخت هستند. پديده هم يکي از همين بازي هاي سخت. آنها بازيکنان خوبي جذب کرده اند اما ما يک بازي مقابل آنها برگزار کرده ايم و قطعا آقاي ايراندوست و کادر فني اش با نقاط ضعف و قوت اين تيم آشنايي دارند. اميدوارم بتوانيم از بازي با پديده در مشهد با دست پر خارج شويم و ليگ را با يک نتيجه ايده ال شروع کنيم»

کاپيتان ملوان در مورد بازيکنان جواني که به ترکيب اين تيم اضافه شده اند مي گويد:« به نظرم تيم خيلي خوبي داريم. تلفيقي از بازيکنان باتجربه و جوان هايي که آمده اند تا خودي نشان بدهند. تيم امسال مرا ياد تيم 12 سال پيش مي اندازد. آن زمان هم نصرت ايراندوست سرمربي بود. ما جوان ها آمديم و کنار باتجربه ها بازي کرديم تا نتايج فوق العاده اي براي ملوان رقم بخورد. الان هم ايراندوست، جوان هاي خيلي خوبي انتخاب کرده. اول فصل کمي نگران بودم اما حالا که اين جوان هاي باانگيزه را ديده ام معتقدم که مي توانند جزو بهترين بازيکنان ايران شوند. اين جوان ها فقط کمي نياز به حمايت هواداران دارند تا دلگرم شوند و انگيزه بگيرند. من مازيار زارع شايد چند سال ديگر بازي کنم، شايد کمتر نياز به حمايت داشته باشم اما اين جوان ها دلگرمي مي خواهند، دلگرمي شان هم همين هواداران هستند که مي توانند با تشويق و حمايت هايشان به آنها روحيه بدهند. آخرين خواسته ام از هواداران خونگرم ملوان اين است که اگر ملوان را دوست دارند از تيم حمايت کنند. مطمئن باشند که جواب اين حمايت ها را در زمين مي دهيم و برايشان سنگ تمام مي گذاريم. شايد بتوانيم گوشه اي محبت هايشان را جبران کنيم»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها