أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،کریم انصاری فرد کجاست؟ به کدام تیم می‌رود؟ روسیه؟ ترکیه؟ یونان؟ شاید هم قطر! مهاجم تیم ملی که حالا 24 ساله شده، شاید تا چند روز دیگر به خواسته دیرینه خود برسد.

کلمه لژیونر از مدت‌ها پیش، همان زمانی که کریم برای تیم المپیک بازی می‌کرد و همزمان پیراهن تیم ملی بزرگسالان را هم می‌پوشید، کنار نام او حضور دارد.

این مهاجم با استعداد اما سال ها است در حسرت مانده و این روزها عزم خود را برای سفر به اروپا جزم کرده تا به رویای خود برسد. رویایی که سال‌ها پیش می‌توانست به آن برسد اما نرسید! خودش خواست که نرسد.

می‌گویند بلیت تهران – مسکو در جیب کریم انصاری‌فرد است. یعنی او به لیگ روسیه می‌رود تا دومین نماینده ایران در این کشور باشد.

بعد از سردار آزمون که این روزها برای روبین کازان آقایی می‌کند و در خط حمله این تیم، یک نعمت است. آن هم در 19 سالگی و اوج جوانی. سردار نماینده سربلندی برای فوتبال ایران در روسیه است. کریم هم می‌تواند راه سردار را پیش بگیرد. البته اگر با تیمی که او را زیر نظر گرفته به توافق برسد.

در مورد کریم انصاری فرد پیشنهاد تیم‌های روسیه‌ای و قطری جدی‌تر از بقیه است. در روسیه و در حالی که فقط چند روز دیگر به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده، چند باشگاه هستند که برای جذب کریم ابراز علاقه کرده‌اند.

گویا یکی از آنها روبین کازان است که جذب مهاجم 24 ساله تیم ملی را در برنامه‌هایش قرار داده. حضور کریم درروبین کازان اما شرایط خاص خود را دارد.

لیست روبین کازان پر است و جای خالی ندارد. مگر اینکه یک بازیکن به صورت قرضی از این تیم خارج شود تا جا برای انصاری‌فرد باز شود. یک مهاجم که می‌تواند با تیمی دیگر به توافق برسد تا کریم ایرانی لژیونر شود.

در اروپا برای پرداخت پول و حقوق بازیکنان برنامه‌ریزی خاصی انجام می‌دهند. اینطور نیست که یک بازیکن را جذب کنند، بدون اینکه منابع مالی‌اش را تامین کرده باشند. برای جذب انصاری‌فرد، مسئولان روبین کازان ابتدا باید یک بازیکن را از لیست خارج کنند و سپس پول در نظر گرفته شده برای او را در قرارداد کریم و جلوی مبلغ بنویسند.

اگر این شرایط رقم بخورد و بازیکنی که مهاجم هم هست از لیست روبین کازان خارج شود می‌توانیم انصاری‌فرد را بازیکن این باشگاه و هم‌تیمی جدید سردار بدانیم. اتفاقی که می‌تواند برای کریم یک اتفاق جدید و روحیه بخش باشد.

اگر به هر دلیلی حضور انصاری‌فرد در روبین کازان قطعی نشود این احتمال وجود دارد که او پیشنهاد تیم‌های دیگری از لیگ روسیه را بررسی کند. هر چند که زمان زیادی ندارد، چون لیگ روسیه از شنبه آغاز می‌شود و تیم‌ها نمی‌توانند بازیکن جدید جذب کنند، مگر با شرایط خاص.

کریم انصاری فرد جدا از لیگ روسیه، چشم به لیگ قطر و حتی حضور در اوساسونا اسپانیا نیز دارد. نکونام که رابطه نزدیکی با انصاری‌فرد دارد می‌تواند بهانه حضور کریم در اوساسونا باشد.

البته باید دید تکلیف حضور کریم در لیگ روسیه به کجا خواهد رسید. آیا او به روبین کازان یا یک تیم روسی دیگر می‌رود یا آینده‌اش را در قطر یا اسپانیا دنبال خواهد کرد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها