أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۹۳۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده نشان دادند همانطور که در میادین ورزشی جزو پیشتازان هستند در انجام امور خیر و خداپسندانه نیز بسیار سریع و به موقع عمل می کنند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان و مدافع تیم فوتبال استقلال آرزوهای مهمان کوچک برنامه ماه عسل را برآورده کردند.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت باشگاه پیکان، برنامه ماه عسل امسال که دیروز از شبکه ٣ سیما پخش شد، در روزهای پایانی میهمان ١٣ ساله ای داشت که تنها آرزوی او رهایی از محله ای بود که سالها در آن زندگی می کرد.

رضا در این باره گفت: در محله ما متاسفانه توزیع و استعمال مواد مخدر رایج است و در چند سال گذشته بسیاری از هم سن و سالان من در دام اعتیاد و یا توزیع آن گرفتار شدند و تنها آرزوی من این است که بتوانم به همراه خانواده ام از این محل نقل مکان کنم.

در حالی که تنها چند دقیقه از این برنامه گذشته بود، اطلاع داده شد که سید مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده طی تماس با مسئولان برنامه آمادگی خود را برای به واقعیت تبدیل کردن آرزوی رضا کوچولو اعلام کردند و جهت نقل مکان ایشان به یکی از محلات خوشنام تهران مسکنی فراهم کردند.

سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده نشان دادند همانطور که در میادین ورزشی جزو پیشتازان هستند در انجام امور خیر و خداپسندانه نیز بسیار سریع و به موقع عمل می کنند. امیدواریم با افزایش این اقدامات خداپسندانه شاهد ریشه کن شدن فقر و فساد و همچنین حرکت بسوی داشتن یک جامعه پویا و عاری از هر گونه زشتی ها و کمبودها باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها