أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۹۴۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
ستاره تیم فولاد خوزسان گفت: «تا اوایل هفته آینده مشکلم حل می شود و برای فولاد بازی می کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، این روزها کارت های معافیت برخی از بازیکنان که می گویند جعلی است حسابی سر و صدا به پا کرده است.البته در این میان بختیار رحمانی کاپیتان فولاد و علی حمودی مدافع سپاهان بیشتر از دیگر بازیکنان با مشکل مواجه شده اند و حتی صحبت از سرباز شدن آنها و حضورشان در تیم های نظامی است.

 

البته رحمانی كه در بازي با تراكتور هم غايب بود با امیدواری راجع به این قضیه صحبت می کند و از احتمال ماندنش در فولاد می گوید.

 

* بالاخره قضیه تو و حمودی به کجا رسید؟

- در جریان وضعیت حمودی نیستم اما مشکل من به زودی حل می شود.

 

* یعنی در فولاد ماندنی می شوی؟

- بله. مگر قرار بود جایی بروم؟

 

 * می گفتند که باید در فصل جدید برای تراکتور يا يك تيم نظامي ديگر بازی کنی؟

- مدارک لازم را به مسئولان نظام وظیفه تحویل داده ام و آنها در حال بررسی هستند. تا اوایل همين هفته مشکلم حل می شود و برای فولاد بازی می کنم. پس از این جریان متوجه شدم که دشمن زیاد دارم.

 

* چطور؟

- بر اساس صحبتی که مسئولان کرده اند، کارت معافیت 50 بازیکن مشکل دارد اما فقط اسم من و حمودی رسانه ای شده است. چرا اسم دیگر بازیکنان رسانه ای نشد؟ چون آنها دشمن ندارند و اما من دارم. البته از این بابت ناراحت نیستم چون آدم موفق حسود و دشمن زیاد دارد.

 

* برخي معتقدند اگر مشکلت حل نشود فولاد ضربه می خورد.

- اصلا دوست ندارم به این قضیه فکر کنم. هواداران هم نگران نباشند. مشکلم حل می شود و در فولاد می مانم. تصور اینکه در این تیم نباشم، برای خودم هم سخت است. امیدوار اینطور نشود. خیلی خوشبین به حل شدن مشکلم هستم.

 

* اولين بازي را هم كه باختيد؟

- هنوز اول راه است. اگر چه خیلی ها تصور می کنند که فولاد شرایط خوبی ندارد، اما باید بگویم که اصلا اینطور نیست. خوب تمرین کرده ایم و در نقل و انتقالات هم نفراتی که نیاز داشتیم را جذب کردیم و ریخت و پاش الکی نکردیم.

 

* اما خيلي ها معتقدند از آنجایی که باید در سه جبهه بجنگید، باید در نقل و انتقالات قوی تری عمل می کردید.

- از نظر من مهره های خوبی جذب تیم شده اند. اینکه ستاره های لیگ را جذب نکرده ایم دلیل بر این نمی شود که بگوییم در نقل و انتقالات موفق ظاهر نشده ایم. خودتان شاهد بودید که تراکتور جوان و کم ستاره چطور برابر استقلال بزرگ و پرستاره خود نمایی کرد و فولاد را هم برد. بازیکنان جوانی داریم که هر کدام نوید ظهور پدیده های جدید در لیگ را می دهند. با همین تیم جوان خیلی خوب انتظارات را برآورده می کنیم.

 

* برای فصل جدید بازیکنان زیادی از فولاد جدا شدند اما آرش افشین ادعا کرده که اسکلت اصلی تیم حفظ شده است. نظر تو در این خصوص چیست؟

- با نظر افشین موافقم. مگر چند بازیکن از تیم مان جدا شده اند که بخواهیم بگوییم که اسکلت تیم حفظ نشده است؟ من، افشین، شریفات، یوسفی و... در تیم مانده ایم. این یعنی اینکه اسکلت اصلی تیم حفظ شده است.

 

* پس می توان امیدوار بود که فولاد در فصل جدید هم انتظارات را برآورده کند؟

- از همین حالا هیچ قولی نمی دهم چراکه دوست ندارم انتظارات از تیم مان بالا برود اما تیمی داریم که برای فصل جدید هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و خواهید دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها