أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۹۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه که با 5+1 مذاکرات می شود در چارچوب خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ عنوان تعطیلی فردو و یا تغییر ماهیت آب سنگین اراک و یا موارد اینگونه در دستور کار نیست و نباید هم باشد.
به گزارش پایگاه 598، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر وندی شرمن رئیس کمیته روابط خارجی مجلس آمریکا درخصوص مذاکرات هسته ای با ایران،اظهار داشت: آمریکایی ها به دنبال تحقق آرزوهای خود هستند و از ابتدا هم در دشمنی با جمهوری اسلامی مانع اصلی در مذاکرات محسوب می شدند و فکر می کنند که می توانند از مسیر مذاکرات باری برای خود ببندند و آروزهای 35 ساله‌شان تحقق پیدا کند.

وی تاکید کرد: آنچه که با 5+1 مذاکرات می شود در چارچوب خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ عنوان تعطیلی فردو و یا تغییر ماهیت آب سنگین اراک و یا موارد اینگونه در دستور کار نیست و نباید هم باشد.

نقوی حسینی با اشاره به سیستم دفاعی کشور، گفت:آمریکایی ها اظهارنظرات بیجا می‌کنند اصلا مذاکرات در مورد مسائل موشکی و دفاعی ایران نبوده و نباید هم باشد.

وی ادامه داد: نمایندگان تیم مذاکره کننده تاکنون و با صلابت و محکم روی مواضع اصولی خود ایستاده و در حال حاضر هم این انتظار وجود دارد که خطوط قرمز نظام در مورد هسته ای حفظ شود و تحت تاثیر یاوه گویی هاو ادعاها و آرزوهای آمریکایی‌ها قرار نگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها