أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
بازی سنگ و گلوله با تماشاگرانی واقعی، تماشاگرانی که گاه فریاد زدند و گاه ایستادند و نگاه کردند؛ از آنهایی که اعلام آمادگی کردند تا آنها که همچنان با سکوتشان خوش هستند؛ همه خبر ساز بودند و چهره‌های جنجالی هفته.

به گزارش پایگاه 598، سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند.

با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

 

 

*بازی هفته

بازی سنگ و گلوله، با تماشاگرانی واقعی، تماشاگرانی که گاه فریاد زدند و گاه ایستادند و نگاه کردند؛ از آنهایی که اعلام آمادگی کردند تا آنها که همچنان با سکوتشان خوش هستند؛ همه خبر ساز بودند، اما آن و کجا و این کجا؛ از «دیوید دوادیا» تک‌تیرانداز ارتش صهیونیستی که به کشتن 13 کودک فلسطینی در یک روز افتخار کرد تا نوزادان 4 قلوی فلسطینی که بدنیا آمده‌اند تا حریف را کیش و مات کنند و این بازی همچنان ادامه دارد ... 

 

 

*نظریه‌پرداز هفته!

«اگر فلسطینی‌ها از ابتدا با روی باز سرزمین‌هایشان را به یهودیان می‌دادند این‌ همه مشکل پیش نمی‌آمد»، نظریه‌‌ای از سوی یک فیلمساز هالیوودی؛ «وودی آلن» در توجیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حوادث اخیر وحشتناک است ولی اگر اعراب از ابتدا یهودیان را درک می‌کردند و با روی باز این تکه بسیار کوچک از کره زمین را به آنها می‌دادند، این‌همه مشکل به وجود نمی‌آمد.

 

 

 

*اذعان هفته

«تاکنون 80 درصد مدیران در استانداری‌ها تغییر کرده‌اند»؛ اذعان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به وجود تغییرات گسترده که از نگاه منتقدان دور نماند و مخالفان و موافقان از نکات مثبت و منفی این مقوله گفتند. رحمانی فضلی گفت که «تنها 10 تا 12 درصد از مدیران در استانداری‌ها تغییر نیافته‌اند».

 

 

*ناکام هفته

«ترجیح ما این است که ایران فاقد هرگونه برنامه غنی سازی باشد» و ما آرزومندیم که ایران از جمله سازی معروف ما با کلمات گزینه و میز نیز بترسد؛ در هفته گذشته وندی شرمن رئیس کمیته روابط خارجی مجلس آمریکا گوشه‌ای از آرزوهای 35 ساله آمریکا برای کشورمان را در غالب مذاکرات هسته‌ای بیان کرد.

 

 

*منصف هفته!

«هیچ جنگی منصفانه‌تر از جنگ غزه نیست»؛ در هفته گذشته «ران درمر»، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در خصوص تجاوز این رژیم به غزه ادعا کرد که هیچ جنگی منصفانه‌تر از جنگ غزه نیست!

 

 

*مُرده‌های هفته

نه می‌بینند، نه می‌شنوند، نه سخن می‌گویند آنها مرده‌اند؟! سکوت در برابر افزایش هر روزه تعداد شهدای مسلمان غزه و پیروی از امپریالیسم جهانی لکه ننگی است که از پیشانی مرتجعان عرب پاک نخواهد شد. پس از گذشت 25 روز از کشتار وحشیانه مسلمانان در غزه ملک عبدالله علیه جنگ غزه و «برادر کشی داعش» بیانیه صادر کرد اما بدون نام بردن از اسرائیل و داعش؛ تعجب نکنید آنها نه می‌بینند، نه می‌شنوند!    

 

 

 

*رسوایی هفته

بیانیه ملک عبدالله علیه جنگ غزه را می‌خواندیم که یادمان آمد چند روز پیش‌ «شیمون پرز» رئیس‌ سابق رژیم صهیونیستی گفته بود که «در جنگ غزه حمایت اکثریت اعراب را داشتیم»؛ «اعراب برای انزوای مقاومت اسلامی تلاش می‎کنند».  

 

*حرف آخر هفته

«در زمان مناسب جام خشم و غضب خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی خواهیم کرد»؛ پیامی که از سوی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در رسانه‌ها منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای در میان محافل عربی و بین المللی داشت.  

 

*چهره بد هفته

«غزه باید خلع سلاح شود»؛ سخنی از سوی قاتل بیش از یک هزار و 500 نفر (البته تا این لحظه) در غزه. چهره بد این هفته تکراری است با جنایاتی که تکرار می‌شوند اما تکراری... هرگز!

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها