أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
پنجعلی پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل نفت درباره داوری عنوان کرد: من نمی توانیم در مورد داوری صحبت کنیم. به هر حال  قضاوت این دیدار سخت بود.بهتر است الان دیگر دنبال مقصر نگردیم. خود مردم می توانند قضاوت کنند. من بچه ها را آرام کردم ولی در یک مواقعی واقعیت این است که تیم تحت فشار است.

پنجعلی همچنین در مورد اینکه علی دایی در کنار زمین آرام و قرار ندارد و چرا او را آرام نمی کند گفت: باور کنید دایی تحت فشار است و با هر سوت داور مجبور است عکس العمل نشان دهد. او نیازی به آرام کردن من ندارد خودش مربی کار کشته ای است و می تواند در مواقع لزوم بر اعصاب خود مسلط باشد.

پنجعلی همچنین در مورد شایعه پیوستن مسعود شجاعی به پرسپولیس افزود: این خبر را از شما می شنوم تا آنجایی که من می دانم چنین چیزی صحت ندارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها