أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۶۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
رییس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری زوجی خبر داد که با اسلحه کمری زورگیری می‌کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سرهنگ کیومرث حسنوند رییس کلانتری 112 ابوسعید، در مورد دستگیری دونفر سارق زورگیر به همراه کشف اسلحه کمری و فشنگ جنگی گفت: در ساعت 5 بامداد روز نوزدهم تیرماه امسال، عوامل این یگان حین گشت زنی در خیابان نواب به دو نفر زن و مرد مشکوک شدند.

وی افزود: متهمان به محض رویت مامورین اقدام به فرار کردند که واحد گشت با تعقیب و گریز متهمان را دستگیر کردند که ضمن بازجویی اولیه خود را به نام‌های نسترن و کامران معرفی کردند.

دستگیری زوج مسلح زورگیر+عکس

رئیس کلانتری ابوسعید با بیان اینکه در بازرسی بدنی از کیف دستی که همراه متهمین بود تعداد یک قبضه اسلحه کلت کمری جنگی به همراه یک عدد خشاب و تعداد 5 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد، گفت: در بررسی تکمیلی مشخص شد که یکی از متهمان 6 فقره سابقه در خصوص مواد مخدر و سرقتهای متعدد در کارنامه خود دارد.

به گفته حسنوند، متهمین برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها