أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۹۶۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان تیم پیکان گفت: «روی دو اشتباهی که خودمان انجام دادیم بازی را به سپاهان باختیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در دیدار دیشب سپاهان و پیکان، هواداران میزبان مدام علیه سید‌مهدی رحمتی شعار "سید‌مهدی 40 متری" سر می دادند. آنها همچنین گلر پیکان را هو می‌کردند.

 

مهدی رحمتی درباره شعار هواداران سپاهان علیه خود گفت: «من طرفداران سپاهان را دوست دارم. اگر آنها را دوست نداشتم در دو سالی که اینجا بودم با جان و دل کار نمی کردم. دو سال خاطره خوب از طرفداران سپاهان دارم و به قول اصفهانی ها برخی از این طرفداران مزه می اندازند. آن بنده خداها من را شاید خیلی دوست دارند و به همین دلیل مزه می اندازند.»

 

وی در خصوص شکست تیمش نیز عنوان کرد: «من فکر می کنم زمانی که یک بر صفر عقب بودیم جهانبازی یک پنالتی برای ما نگرفت. اگر آن صحنه پنالتی گرفته می شد سرنوشت بازی تغییر می کرد. از آنجایی که من دیدم آن صحنه صد در صد پنالتی بود.»

 

رحمتی ادامه داد: «تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. ابراهیم زاده هم زحمات زیادی می کشد. امیدوارم از بازی هفته آینده به نتایج مورد نظر برسیم. امروز هم بیشتر بازی ها مساوی شد و این به نفع ماست.»

 

دروازه بان پیکان تاکید کرد: «در اصفهان سپاهان بهتر از ما بازی کرد و باید هم می برد. ما روی دو اشتباهی که خودمان انجام دادیم بازی را باختیم وگرنه نتیجه می توانست نتیجه مسابقه چیز دیگری باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها