أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۶۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
مسئولان پرسپولیس مدعی شده اند که حسین ماهینی دانشجوی دانشگاه پرسپولیس است و مشکل خدمت ندارد اما به نظر می‌رسد زیاد با قوانین آشنا نیستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از بازیکنانی که در ماجرای کارت های معافیت مشکل دار نامش دیده می شود، حسین ماهینی مدافع ملی پوش پرسپولیس است.



وی فعلا حق بازی ندارد و در بازی پرسپولیس برابر نفت نیز در فهرست 18 نفره تیمش قرار نگرفت اما مسئولان باشگاه تلاش می کنند راهی برای حل مشکل وی بیابند.



آنها مدعی شده اند که ماهینی دانشجوی دانشگاه پرسپولیس است و طبق قانونی با استفاده از معافیت تحصیلی برای پرسپولیس بازی می کند اما این ادعا با ابهام مواجه است.



ماهینی متولد سال 65 است و با توجه به سنی که دارد نمی توانسته تاکنون با استفاده از معافیت تحصیلی بازی کرده و در دانشگاه پرسپولیس که تنها تا مقطع لیسانس دانشجو می پذیرد، دانشجو باشد.



به نظر می رسد وی نیز همانند بسیاری دیگر از بازیکنان جنوبی دست به دامن مدارک غیر مستند برای دریافت کارت معافیت شده و بعید به نظر می رسد قرمزها بتوانند مشکل وی را به راحتی حل کنند هر چند که در فوتبال ایران نباید منتظر برخوردهای قاطع باشیم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها