امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۹۶۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال تیم پرسپولیس گفت: خوشحالم گلی که به نفت تهران زدم به دل هواداران پرسپولیس چسبید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پیام صادقیان ابتدا در خصوص تساوی مقابل نفت تهران در اولین بازی قرمزپوشان در لیگ چهاردهم اظهارداشت: با توجه به اینکه اولین بازی خودمان را در لیگ برتر دنبال می‌کردیم بالاخره طبیعی بود کمی بازی نوسان داشته باشد اما ما به نظرم بسیار خوب و عالی کار کردیم و اگر قدر موقعیت‌هایمان را بیشتر می‌دانستیم چه بسا می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. ما اگر اشتباه نکنم 6 فرصت بسیار خوب را داشتیم که بالاخره شانس هم یار حریف بود.

 

وی افزود: اما آن بازی تمام شد و قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد اما باید این را بدانیم که از همین اول راه هرگز نباید امتیازها را از دست بدهیم تا خدایی ناکرده در پایان لیگ دچار مشکل شویم.

 

وی درباره ضربه کاشته‌ای که به گل تبدیل شد نیز گفت: این یک کار تمرین شده بود و خوشحالم که گلی که زدم به هواداران چسبید اما راستش را بخواهید اگر سه امتیازی بود به خود من بیشتر می‌چسبید ولی نشد. ما در بازی مقابل نفت به نظرم شایسته پیروزی بودیم و aشاهد بودید حتی پاسی که به عباس‌زاده دادم چطور دروازه حریف را به لرزه درآورد.

 

صادقیان در پاسخ به سوالی که بازی با نفت آیا به نظر خودت در پاس دادن‌ ها هم موفق بودی یا خیر گفت: من همیشه گفته‌ام عاشق پاس دادن و موثر بودن برای تیمم هستم. همیشه اگر گل نزدم سعی کردم گل‌سازی کنم. حتی این موضوع را فصل قبل هم ثابت کردم چون هدف من گرفتن سه امتیاز تیمی است. حالا خودم هم اگر گل زدم چه بهتر. ما در بازی با نفت می‌توانستیم پیروز بشویم اما این اتفاق نیافتاد.

 

مهاجم قرمزپوشان درباره خطاهای متمادی که بر رویش انجام شد نیز تاکید کرد: بالاخره فوتبال است و ما را می‌زنند. من در بازی با نفت خیلی دوست داشتم هر طوری شده به سه امتیاز بازی برسیم مشکلی هم با بازیکن و رفیق‌هایم نداشتم. استرس در نیمه دوم بیشتر شده بود اما هرچه زدیم گل نشد. از همین الان باید به فکر بازی دوم باشیم که به مراتب کارمان در خانه حریف سخت است اما باید این را بدانیم از همین ابتدا نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها