أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۷۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
با توجه به اتفاقات اخیر در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییراتی گسترده در این قسمت از باشگاه در حال انجام شدن است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اختلاف نظر در بین اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس پس از صحبت‌های برخی اعضا  کاملاً در چند وقت اخیر مشهود بوده است، از همین رو و با توجه به رفتن حمید استیلی از جمع قرمزپوشان، وزارت ورزش و جوانان دست به کار شده تا تغییراتی را در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام دهد.
 
به همین دلیل در چند روز گذشته چند جلسه متوالی در وزارت ورزش برگزار شده تا اعضای جدید که گفته می‌شود یکی از آنها حسین هدایتی است به جمع سایر اعضا اضافه شود. البته با توجه به اتفاقات اخیر پیش‌بینی می‌شود تغییرات در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس فقط متعلق به اضافه یا کم شدن یک نفر نیست و به احتمال فراوان تغییراتی گسترده برای هیأت‌مدیره قرمزپوشان در راه است. البته افراد جدیدی که قرار است به هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شوند شروطی را گذشته‌اند که باید اعضای حال حاضر هیأت‌مدیره نیز آنها را مانند نمایندگان وزارت ورزش بپذیرند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها