يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۷۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، حسين عسگري گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي قبلي و با توجه به نياز داوري کشور به جوانگرايي و ايجاد انگيزه بين داوران، قضاوت 2 ديدار از هفته نخست ليگ برتر را بر عهده 2 داور جوان گذاشتيم. البته براي بالا بردن روحيه آنها بازي بين تيم‌هاي استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبريز را خودم در اهواز حضور داشتم و همچنين ديدار بين تيم‌هاي صباي قم و ذوب آهن را اصفهانيان مورد نظارت قرار داد.

وي ادامه داد: قضاوت زاهدي‌فر در اهواز خوب بود و اگر همينطور ادامه دهد مي‌تواند در بين داوران خوب ليگ برتر قرار بگيرد. درباره بازي برگزار شده در قم ، طي تماسي که با اصفهانيان داشتم مشکل خاصي عنوان نشد. به هر حال اين اولين قضاوت آنها در ليگ برتر بود و خوشبختانه اشتباه‌هاي تاثيرگذار نداشتند اما واضح است که داوران جوان نياز به کسب تجربه بيشتر دارند.

عسگري درباره قضاوت داوران در بازي‌هاي هفته اول ليگ برتر گفت: ناظران بازي‌ها هيچگونه اشتباه مهمي را انعکاس ندادند و بنا بر گزارش‌ها عملکرد همه داوران خوب بوده است.

رييس دپارتمان داوري درباره اعتراض‌هاي برخي تيم ها بيان کرد: متاسفانه در همين هفته اول ليگ برتر برخي مسئولان و بازيکنان اعتراض‌هاي کرده‌اند که به غير از ايجاد جو منفي و فشار به داوران دستاورد ديگري ندارد. پيش از شروع ليگ به همه باشگاه اعلام کرده بوديم که نسبت به انجام مصاحبه عليه داوري خودداري کنند اما باز هم شاهد اين اتفاق هستيم، بنابراين ما هم اين اعتراض‌ها را به کميته انضباطي انعکاس مي‌دهيم که برخورد لازم از طريق انضباطي انجام شود تا از هجمه‌هاي بي دليل بر داوري جلوگيري کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها