أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۷۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،سيدو کيتا بر اساس قانون بوسمن از تابستان جاري به باشگاه رم پيوسته و امروز در چمپيونز کاپ در ترکيب تيمش مقابل اينترميلان قرار مي‌گيرد.

کيتا در مصاحبه‌اي که با گازتا دلو اسپورت داشته به صحبت در مورد سرمربي جديد خود، رودي گارسيا پرداخته و وي را با جوزپه گوارديولا، سرمربي پيشين‌اش در بارسلونا مقايسه کرده است.

وي در مورد شرايط تيم گفت: به تيمي آمده‌ام که بازيکناني مانند فرانچسکو توتي، مورگان دي سانتيس، دنيله دروسي و ميرالم پيانيچ در آن هستند. همه چيز آماده است تا يک فصل بسيار خوب را سپري کنم. همه ما براي قهرماني در کالچو مي‌جنگيم و براي همين هم تيم کمي تقويت شده است. از اين پس به شيوه نمايش ما در داخل زمين بستگي دارد.

کيتا در مورد گارسيا و شباهتش با گوارديولا هم گفت: گوارديولا همواره با من برخورد خوبي داشت زيرا مي‌دانست من براي تيم زحمت مي‌کشم. گارسيا هم همينطور است و مرا به ياد گوارديولا مي‌اندازند. رودي هم مي‌خواهد تيمش فوتبال خوبي ارائه کند و کنترل زمين را در اختيار داشته باشد. مشخص است که عقيده او اين است که فوتبال خوب منجر به نتيجه خوب هم مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها