امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۹۸۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،محمد پنجعلي پيش از مراسم انتخاب برترين‌هاي ليگ سيزدهم در خصوص اينکه علي دايي مطرح کرده داوري ديکتاتوري نيست، اظهار داشت:‌ او اينگونه صحبت نکرده من در کنفرانس مطبوعاتي نبودم اما وقتي در سايت‌ها مطلب را خواندم او اعلام کرده مگر ديکتاتوري است که در مورد داوران و قضاوت آنها صحبت نکنيم. منظور او اين بوده که حق اظهار نظر وجود دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه وضعيت مهرداد پولادي براي حضور در پرسپوليس به کجا کشيده شده است، يادآور شد: من خبري از او ندارم او با ما قرارداد دارد اما هيچ چيز از او نمي‌دانم.

سرپرست پرسپوليس در پاسخ به سؤال مبني بر اينکه پرسپوليس سال گذشته با وجود مصدوميت او با اين بازيکن کنار آمد و وضعيت او در امسال چگونه خواهد شد، گفت:‌ من حدود يک ماه پيش با او صحبت کردم و او به من گفت از دو سه تيم اروپايي پيشنهاد دارد اگر به آن تيم‌ها نرفتم سر تمرين پرسپوليس حاضر خواهم شد.

پنجعلي در مورد اينکه آيا با اين وضعيت اگر پولادي به پرسپوليس برگردد، مي‌تواند در اين تيم بازي کند، گفت: در مورد اين موضوع بايد کادر فني اظهار نظر کند.

سرپرست پرسپوليس در خصوص ديدار روز گذشته مقابل نفت و تساوي آنها تصريح کرد: هنوز ليگ تازه شروع شده و دوران بدنسازي را تازه به پايان رسانده‌ايم. روز گذشته شاهد بازي خوبي نبوديم اما اين موضوع طبيعي است و هر چه زمان بگذرد قطعا بهتر خواهيم شد. حداقل پس از سه هفته مي‌توانيم بازي‌هاي زيبايي را به نمايش بگذاريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها