أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۸۱۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،محمد پنجعلی در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: به نظرم بازی پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های هفته اول بود ولی در اینجا اگر نتیجه بگیرید، همه می‌گویند عالی بود و اگر نگیرید، تحلیل‌ها جور دیگری است.

 

وی افزود: در حالیکه مقایسه بازی پرسپولیس با سایر تیم‌ها کار سختی نیست ولی بد شانس بودیم. اگر از همه موقعیت‌هایی که خلق کردیم بگذریم، تنها اگر همان توپ عباس‌زاده یکی، دو سانتیمتر پائین‌تر بود، گل دوم را زده بودیم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این بازی هم از کناره‌ها و هم از عمق نفوذ کردیم. یکی، دو بار هم نه، بارها تکرار شد. همین الان خیلی از تیم‌ها هستند که دوست دارند بتوانند از کناره‌ها حرکت و سانتر کنند اما نمی‌توانند.

 

پنجعلی درباره ارزیابی خود از شرایط خط دفاع بعد از تغییرات، خاطرنشان کرد: درباره مسائل فنی، کادر فنی صحبت می‌کند و من ورود نمی‌کنم ولی به طور قطع، نکات لازم در هر خط دیده و بر طرف می‌شود و ما تازه هفته اول را پشت سر گذاشتیم.

 

وی درباره صحبت‌های خود در کنار زمین و اخراج کفشگری تصریح کرد: در مورد داوری گفته‌اند که صحبت نکنیم. در آن صحنه هم من چند اشتباه را حضوری مطرح کردم که تائید هم شد.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمان حضور بازیکن کاستاریکایی در تهران گفت: منتظر همین مساله هستیم. قرار بود وی هفته گذشته در تهران باشد که این اتفاق نیفتاد. منتظر هستیم و در صحبتی که با علیرضا رحیمی داشتیم، ایشان در حال پیگیری و هماهنگی هستند.

 

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها