أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۹۸۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،اخراج مهرداد کفشگری در آخرین ثانیه های دیدار روز گذشته پرسپولیس با نفت؛ اعتراض پرسپولیسی ها به داور در میکسدزون آزادی را تشدید کرد. ان ها در شرایطی به این اخراج معترض بودند که به نظر می رسید هر دو اخطار او- به ویژه تکل بی محابای او و اخطار دوم- کاملا صحیح بودند. در واقع پرسپولیسی ها به جای اعتراض به داور برای محروم کردن این بازیکن از دیدار هفته آینده به فولاد، باید به مقصر اصلی اعتراض کنند، مقصری به نام مهرداد کفشگری.

هافبک دفاعی شماره 18 پرسپولیس، فصل گذشته در 19 بازی برای این تیم به میدان رفت و دو بار از داورها کارت قرمز دریافت کرد. او ابتدا در هفته پنجم برابر ملوان اخراج شد و راه دست یافتن تیمش به پیروزی را به شدت دشوار کرد و دومین بار در هفته سیزدهم برابر داماش کارت قرمز را در مقال چشم های خود دید.

 مهرداد حالا در بیستمین بازی رسمی برای پرسپولیس، برای سومین بار از زمین اخراج شده است. آماری که حتی برای یک هافبک دفاعی نیز پذیرفتنی به نظر نمی رسد. در بیشتر هفته های فصل گذشته، هواداران پرسپولیس خشونت صادقیان را سوژه بحث های شان کرده بودند اما به نظر می رسد مهار کفشگری برای اخراج نشدن از زمین، باید در اولویت برنامه های علی دایی قرار بگیرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها