أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۸۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،این نگاهی است به گروهی از مهم ترین اخبار و شایعات فصل نقل و انتقالات تابستانی:

- مدیر برنامه های آرتورو ویدال به انگلیس سفر کرده تا کارهای انتقال او به منچستر یونایتد را نهایی کند. یونایتد با ستاره یووه قراردادی 4 ساله می بندد و به او هفته ای 120 هزار پوند دستمزد می دهد که 2 برابر حقوقش در یوونتوس است.

- لیورپول با پیشنهادی 18 میلیون پوندی سراغ پاری سن ژرمن می رود تا اسکیل لاوتزی، هافبک 29 ساله و آرژانتینی این تیم را بخرد.

- بارسلونا و بروندبی دانمارک قصد دارند برای خرید دانیل آگر، مدافع میانی لیورپول، با این تیم وارد مذاکره شوند. خریدن دژان لوورن باعث شده موقعیت این بازیکن در لیورپول به خطر بیفتد و به خصوص مدیران بروندبی دوست دارند او را به تیمی برگردانند که در آن رشد کرده.

- روزنامه میرر نوشت، وستهم دست از تلاش برای خرید ساموئل اتوئو برداشته. مهاجم 33 ساله کامرونی درخواست حقوق هفته ای 120 هزار پوند کرده و به این ترتیب، وستهم تمایلی برای خرید او ندارد. در مقابل، روزنامه «او ژوگو» چاپ پرتغال ادعا کرده، اتوئو با رم به توافق رسیده و به این تیم ملحق می شود؛ ادعایی که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا پس از تماس با مدیران رم، رد کرده است.

- سایت فوتبال ایتالیا نوشت، منچستر یونایتد قصد دارد پیشنهادی 39 میلیون یورویی برای خرید خوان کوآدرادو، ستاره فیورنتینا و تیم ملی کلمبیا بدهد. سایت «توتو مرکاتو وب» هم به نقل از منابع آگاه در منچستر نوشت، لوییز فان خال، مربی این تیم، سفارش خرید کوآدرادو را به مدیران باشگاه داده و آنها برای جذب این بازیکن برنامه ریزی می کنند. این در حالی است که بارسلونا هم علاقمند به جذب این بازیکن 26 ساله است. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۲۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
۲
۳
دنیا منچستر ........عشقمی تو
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها