يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۹۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
بازیکنان پرسپولیس پس از پوشیدن لباس‌های جدید از کیفیت جنس و قواره آن ابراز نارضایتی کردند و این در حالی که است علی دایی در این باره سکوت اختیار کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، کیفیت و قواره لباس‌های جدید پرسپولیسی‌ها مورد رضایت بازیکنان این تیم نیست. این در حالی است که قبل از اینکه این لباس‌های بین بازیکنان تقسیم شود نشان علی دایی داده شد و او بابت کیفیت آنها ابراز رضایت کرده بود.

 

بازیکنان پرسپولیس انتظار داشتند شرکت ایتالیایی ماکروم لباس‌هایی به مراتب با کیفیت‌تر و در قواره جورتر در اختیار آنها قرار دهد اما این‌طور نشد.

 

جدا از اینکه سرخپوشان از جنس لباس‌ها رضایت ندارند نسبت به قواره‌های آنها نیز معترض هستند. مخصوصاً نفراتی که از لحاظ جسته با بقیه بازیکنان متفاوت هستند و لباس‌های جدید به نوعی سایز تنشان نیست.

 

نکته عجیب اینکه جنس لباس‌های ارسال شده به ایران از شرکت ماکروم جور نیست به شکلی که چند دست از پیراهن اصلی بین بازیکنان تقسیم شده، در حالی که لباس تمرین‌ آنها اندازه کافی نیست.

 

حتی برای کادر فنی لباس مخصوص تدارک دیده نشده به حدی که آنها با لباس آل اشبورت در تمرینات حاضر می‌شوند. مورد دیگر اینکه شلوارهای فرستاده شده برای سرخپوشان برای فصل زمستان است وقتی آنها در هتل محل اردو، آنها را بر تن داشتند حسابی احساس گرمای شدید کردند.

 

با وجود نارضایتی سرخپوشان علی دایی در این مورد سکوت اختیار کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها