يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
تراکتور پیش از آغاز فصل در جام شهدا توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هفته اول لیگ برتر همیشه جای اما و اگر های زیادی را دارد . تیم ها به علت دوران بدنسازی سنگین هستند و نمی توانند نمایش قابل قبولی و تمام عیاری ار به نمایش بگذارند. تراکتور که پیش از آغاز فصل در جام شهدا توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. جامی که هرچند ارزش زیادی نداشت اما برای تراکتوری ها از لحاظ آمادگی پیش از فصل بسیار مفید بود.


شاگردان خطیبی موفق شدند در اولین بازی شان در لیگ 14 قهرمان فصل گذشته را شکست دهند که این به نوبه خود یک موفقیت برای تراکتوری ها محسوب می شود اما اتفاق مهم در از لحاظ دیگری برای این تیم رخ داده است. آنها در تمامی ادوار لیگ برتر نتوانسته بودند در اولین بازی شان در لیگ هیچگاه پیروز شوند و این اولین برد آنها در اولین بازی فصلشان محسوب می شود.


تراکتوری ها پس از بازگشتشان به لیگ در فصل نهم لیگ برتر در هفته اول مغلوب صبا شدند و در فصل دهم هم در اولین بازی لیگ مغلوب پرسپولیس شدند و در فصل یازدهم نیز همانند فصل نهم باز هم در اولین بازی مغلوب صبای قم شدند. در فصل دوازدهم نیز تن به یک تساوی در برابر سایپا دادند و در فصل سیزدهم باز هم قرعه شانس برای آنها در عدم نتیجه گیری به نام پرسپولیس افتاد در نتوانند بردی را در هفته اول کسب کنند.تراکتوری ها با این برد می توانند امیدوار باشند تا شاید این فصل برایشان به نوع دیگری رقم بخورد و پس از قهرمانی که فصل گذشته در جام حذفی بدست آوردند این فصل بتوانند جام را بالای سر ببرند.


شاید تمرینات بدنسازی آنها پیش از آغاز فصل توانسته درنتیجه گیری آنها در چند بازی اخیر این تیم مثمر ثمر بوده باشد اما باید دید این روند برای این تیم می تواند ادامه داشته باشد یا اینکه در میانه فصل اتفاقات برای آنها به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها