يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۹۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت امدادرسانی ایران به غزه گفت: منتظر مجوز پروازیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه کتاب هشت جلدی جهان اسلام در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث غزه، اظهار کرد: شرایطی که در غزه شاهدیم نسل‌کشی است و نیاز است جامعه بشری اجازه ندهد که پیش از این حیثیتش خدشه‌دار شود.

وی افزود: ایران به عنوان رییس جنبش عدم تعهد از ابتدای این بحران فعال بوده و چندین جلسه هماهنگی در این راستا تشکیل شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: اقداماتی که در نیویورک، ژنو، شورای امنیت و شورای حقوق بشر انجام شده کافی نبوده و با فشار مجموعه کشورهایی بوده که ایران به عنوان رییس جنبش عدم تعهد مسئولیت آن را بر عهده داشته است.

ظریف همچنین گفت: فردا کمیته‌ای از جنبش عدم تعهد درباره فلسطین که با تصمیمی که هفته گذشته گرفته شد تشکیل خواهد شد و جمهوری اسلامی میزبان این اجلاس خواهد بود.

وی تصریح کرد: رایزنی‌های گسترده‌ای با کشورهای اسلامی و غربی بر ضرورت اقدام عاجل برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی و حصر غزه انجام شده است و جامعه بشری نباید اجازه دهد که پیش از این با اهمال حیثیت خود را خدشه‌دار کند.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جنایت جنگی در غزه موضوعی جدی است که دیوان بین‌المللی کیفری و سایر محاکم بین‌المللی برای محاکمه عاملان آن باید کمیته‌ و هیاتی تشکیل دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها