يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۰۵۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،خبرگزاری  ایرنا در روزهای گذشته خبری را منتشر کرده که کمتر کسی به آن توجه کرده است.

به نوشته این سایت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از خریدهای میلیاردی بازیکنان توسط خودروسازان انتقاد کرده است

موید حسینی صدر  بابیان اینکه نباید افزایش قیمت خودروها به خریدهای میلیاردی بازیکنان ورزشی ختم شود، یادآورشد: شرکت های خودروسازی که در لیگ برتر نیز تیم دارند با افزایش دادن قیمت خودرو، اقدام به خرید بازیکنان میلیاردی می کنند.

وی با انتقاد از این حرکت برخی شرکتهای خودروسازی افزود: قراردادهای خرید بازیکنان میلیاردی شرکتهای خودرو سازی با برخی تیم ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حسینی صدر، هزینه کردن از بیت المال برای چنین مواردی را نادرست خواند و گفت: نباید سرمایه بیت المال صرف چنین مواردی شده و قشر عظیمی از جامعه با مشکلات عدیده ای در تهیه خودرو مواجه باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها