امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۴۵۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ شاخص کل بورس تهران طی معاملات روز سه‌شنبه برای هفتمین روز معاملاتی پیاپی رشد کرد و به قامت 71726 واحدی رسید. این روزها بورس تهران چشم به نشست‌های حاشیه‌ای در نیویورک دارد. برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر لغو برخی تحریم‌ها از جمله تحریم سوئیفت شنیده می‌شود. صنعت بانکداری کشور که از سال 92 تا‌کنون در حداقل فعالیت خود به سر می‌برد با لغو تحریم سوئیفت بسیاری از صنایع از جمله بانک می‌تواند با سهولت و حجم عملیات بیشتر به فعالیت خود ادامه دهد.
 در همین راستا شرکت فرو آلیاژگنو (سهامی خاص) بیش از یک میلیون و 879 هزار سهم را از «وتجارت» به سبد سهام خود افزود.  شرکت بیمه البرز 500 هزار سهم را از «والبر» خریداری کرد. طی 8 روز معاملاتی اخیر سرمایه‌گذاری البرز بیش از 13درصد بازدهی را عاید سهامدارانش کرده است. شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی خاص) 160 هزار سهم از بانک اقتصاد نوین را خریداری کرد صندوق بازنشستگی 100 هزار سهم از نماد «کپارس» را عرضه کرد. شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان(سهامی خاص) در حالی یک میلیون و 152 هزار سهم «وگردش» از سبد سهام خود خارج کرد که شرکت توسعه امید افق گردشگری (سهامی خاص) یک میلیون و 256 هزار سهم از این نماد را خریداری کرد.  شخصی حقیقی 376 هزار سهم بانک خاورمیانه  خریداری کرد. بیش از یک میلیون و 40 هزار واحد از صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان نسیم در نماد «نسیم» توسط بازارگردان این صندوق خریداری شد. شرکت سرمایه‌گذاری پویا (سهامی خاص) در نقش فروشنده در معاملات روز سه شنبه ظاهر شد و 200 هزار سهم در نماد «پردیس» و 23 هزار سهم در نماد «دپارس» را از سبد سهام خود خارج کرد. شرکت گروه مالی ملت در حالی 895 هزار سهم را از زامیاد خریداری کرد که «خزامیا» بیش از 11 درصد بازدهی را طی 3روز معاملاتی اخیر کسب کرده است. شرکت خدمات بیمه‌ای آرمان فرزام کیش (سهامی خاص) در نقش خریدار 100 هزار سهمی در نماد «کساپا» ظاهر شد در حالی که شرکت تولید اتومبیل سایپا و شرکت سامان سهام سپاهان (سهامی خاص) به ترتیب 175 و 50 هزار سهم را در این نماد عرضه کردند. شرکت ایمان تجارت روشن در حالی با خرید 220 هزار سهم در نماد «رکیش» به ادامه خرید در این نماد پرداخت که شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان (سهامی خاص) به ترتیب 500 و 50 هزار سهم در این نماد را از سبد سهامشان خارج کردند. شرکت آینده گستر فروشنده 500 هزار سهم در نماد «فلوله» بود. در پایان این گزارش می‌افزاید افزایش سرمایه شرکت صنعتی مینو که از محل سود انباشته انجام شده بود در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها