کد خبر: ۲۵۴۵۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «باشگاه سپاهان و فرکی آنقدر تجربه دارند که با بازیکن یک تیم دیگر، آن هم در وسط نیم‌فصل صحبت نکنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سوشا مکانی در بازی با راه‌آهن در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفت و تصمیم حمید درخشان این بود که نیلسون دروازه‌بان برزیلی تیمش را نیمکت‌نشین کند.

 

گفته می‌شود نیلسون در اردوی پرسپولیس رفتار دوگانه‌ای دارد و با وجود اینکه خودش را روی نیمکت نسبت به نتایج پرسپولیس، بازیکنی متعصب نشان می‌دهد اما در اردو از اینکه نیمکت‌نشین شده ناراحت است.

 

مکانی در مورد این موضوع، دیدار پرسپولیس با استقلال خوزستان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* نظرت در مورد بازی با استقلال خوزستان چیست؟

- استقلال خوزستان تیم جوان و یکدستی است. کادر فنی خوبی دارد و همه می‌دانند که تیم‌های ویسی زیبا بازی می‌کنند. بازی مقابل پرسپولیس، انگیزه بازیکنان آنها را دو برابر می‌کند. امیدوارم که ما روند بردهایمان را ادامه بدهیم و بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. اگر این بازی را ببریم می‌توانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

 

* در مورد حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس چه صحبتی داری؟

- همین که علی کریمی در تمرین حضور داشته باشد یک وزنه برای پرسپولیس به حساب می‌آید. دیدید که با دو روز سر تمرین آمدنش چه انگیزه‌ای به بازیکنان داد. امیدوارم حضورش تداوم داشته باشد و هر روز پیش ما بیاید. درست است که او نمی‌خواهد بازی کند اما حضورش در تمرین قوت قلبی است برای ما.

 

* چه کسی مقابل استقلال خوزستان در دروازه پرسپولیس می ایستد؟

- نمی‌دانم، چون من دروازه‌بان اصلی پرسپولیس را تعیین نمی‌کنم. این درخشان است که تشخیص می‌دهد که چه کسی بازی کند. من هم اگر در ترکیب اصلی باشم تمام توانم را می‌گذارم تا بهترین بازی‌ام را انجام بدهم. من به پرسپولیس تعهد دارم و وظیفه‌ام این است که بهترین عملکردم را ارائه بدهم.

 

* می‌گویند نیلسون بابت نیمکت‌نشینی ناراحت است، هر چند که نمی‌خواهد این ناراحتی را در رسانه‌ها و بازی‌های پرسپولیس نشان دهد. می‌گویند او رفتار دوگانه‌ای دارد، نظر تو چیست؟

- من در مورد این مسائل نظری ندارم و هر فردی مسئول رفتار خودش است. اینکه می‌گویند نیلسون رفتار دوگانه دارد را قبول ندارم. او به‌صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند و هر وقت بازی کند نهایت تلاش خودش را انجام می‌دهد و هر وقت هم بازی نکند دلش با پرسپولیس است.

 

* بعضی از بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر با کنایه در مورد علی دایی صحبت کرده‌اند و مصاحبه حقیقی هم سروصدای زیادی به‌پا کرد. در این مورد چه صحبتی داری؟

- هر فردی می‌تواند نظرش را بدهد ولی باید بگویم که علی دایی از جانش برای پرسپولیس مایه گذاشت و من افتخار می‌کنم که شاگرد او بودم. حالا هم حمید درخشان سرمربی تیم ماست و همه باید برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم. پرسپولیس در تاریخ باشگاه خود افراد خوشنام، زیاد دارد و هدف همه باید موفقیت پرسپولیس باشد.

 

* برخی از منتقدان دایی معتقدند او در تمرینات روزنامه می‌خواند. آیا این موضوع واقعیت دارد؟

- اصلا اینطور نیست و دایی هیچ‌وقت در زمان تمرین روزنامه نمی‌خواند. من هیچ‌‌وقت چنین چیزی را ندیدم و حالا نمی‌دانم چرا بعضی‌ها اینطور صحبت می‌کنند.

 

* اینکه می‌گویند از سپاهان با تو تماس گرفته اند صحت دارد؟

- تماس؟ برای چه؟ هم باشگاه پرسپولیس بزرگ است و هم سپاهان. لیگ ایران هم که با کیفیت بالایی دنبال می‌شود و قانونمدار است. این حرف‌ها، به زبان آوردنش هم درست نیست. مگر محلات است که مسئولان یک تیم به یک بازیکن زنگ بزنند و وسط بازی‌ها خواستار حضور او در تیمشان باشند. اینها در حد شایعه است و در حد شایعه هم می‌ماند.

 

* حتی گفته شده حسین فرکی و احمد سجادی مستقیم با تو صحبت کرده اند تا تو با رحمان احمدی معاوضه شوی؟

- هم من و هم رحمان احمدی داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم. خیلی وقت است که حسین آقا را ندیده‌ام. احمد آقای سجادی را هم همینطور. مدتی هم هست که با آنها تلفنی هم حرف نزده‌ام. نمی‌دانم چطور شایعه کرده‌اند که من با آنها برای حضور در سپاهان صحبت کرده ام. برای آن دو عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم چون از ته دل دوستشان دارم و به آنها علاقه‌مندم. جدا از مسائل فنی، هم فرکی و هم سجادی انسان‌های شریفی هستند که البته نیازی به تعریف من ندارند. به همین خاطر همیشه در قلب من جا دارند و از ته دل آنها را دوست دارم.

 

* در مورد تیم ملی صحبت کن. فکر می کنی بعد از خط خوردن قبل از جام جهانی بتوانی به آن هدفی که داری برسی؟

- من از تیم ملی خط نخوردم بلکه کنار رفتم. حتی آقای گاسپار هم به من گفت که کنار گذاشتنم به خاطر این بود که در بازی اول محروم بودم. الان هم جام ملت های آسیا هدف نزدیک من است و می خواهم به اهداف بزرگتری هم فکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها