أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۰۵۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
استقلال و سايپا عصر امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالي که 7 بازيکن خود را به دليل حضور در اردوي تيم ملي در اختيار ندارد امروز به مصاف سايپاي البرز رفت و در حالی که نيمه اول اين ديدار به تساوي بدون گل رسيد، سهم هر تیم در نیمه دوم یک گل بود.

سايپا در اين ديدار با ترکيب کامل و با اين بازيکنان به ميدان رفت: حامد فلاح‌زاده، محسن ارزاني، ابراهيم شکوري، ابراهيم صادقي، وحيد محمدزاده، حامد شيري، روزبه شاه‌علي‌دوست، حکيم نصاري، ميلاد ميداوودي، پويا نزهتي و محسن رمضاني.

استقلال اما در اين ديدار با ترکيبي از بازيکنان ذخيره و جوانان خود به ميدان رفت‌: داسیلوا، نوری، کریمیان، فخرالدینی،شهباززاده و خرسندنیا از تیم بزرگسالان استقلال در این مسابقه حضور دارند.

سايپا اين ديدار تدارکاتي را بهتر آغاز کرد و روي دو صحنه هم مي‌توانست دروازه استقلال را باز کند که با بي‌دقتي توپ را به بيرون زدند.

در نیمه دوم ابتدا میلاد فخرالدینی حساب کار را برای مشکی پوشان استقلال یک بر صفر کرد که مجید ایوبی در دقیقه 80 بازی را به تساوی کشاند.

*حنيف عمران‌زاده و آرش برهاني در اين ديدار براي استقلال به ميدان نرفتند.

عمران‌زاده در اين ديدار روي نيمکت ذخيره‌ها نشسته و دليل آن را بيماري سرماخوردگي و آنفولانزا عنوان کرد. آرش برهاني هم جدا از ساير بازيکنان به تمرينات اختصاصي مشغول است و خود را براي ديدار حساس آينده تيمش مقابل پرسپوليس آماده مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها