يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۰۴۸۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۰۴ دی ۱۳۹۳
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز چهارشنبه با رشد 59 واحدی در ارتفاع 70 هزار و 153 واحد متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ در حالی که در معاملات امروز شاخص 30 شرکت بزرگ 6 واحد، شاخص آزاد شناور 83 واحد، بازار اول 112 واحد و شاخص صنعت 50 واحد با رشد مواجه شدند، شاخص بازار دوم با333 واحد افت مواجه شد.

همچنین امروز تعداد 788 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 158 میلیارد تومان در 51 هزار نوبت داد و ستد شد.

ارزش بازاری بورس هم به 317 هزار میلیارد تومان صعود کرد.

البته در روز جاری نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که بزرگترین شرکت بورسی است در تالار شیشه ای بازگشایی و با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با توجه به ارائه اطلاعت شفاف سازی منتشر شده در سایت کدال با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد.

برپایه این گزارش؛ نماد معاملاتی 'فارس' در حالی در روز 17 آذرماه به دلیل بررسی بیشتر اطلاعات متوقف شده بود.

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی شیراز جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، حق تقدم شرکتهای گروه دارویی سبحان، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی، متوقف شد.

نماد معاملاتی شرکت صنایع سیمان دشتستان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، شرکت صنایع شیمیایی سینا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله است.

همچنین، نماد معاملاتی شرکت بانک اقتصاد نوین پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر اصلاح اساسنامه، با محدودیت نوسان قیمت و نماد معاملاتی شرکت قند مرودشت با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 تیرماه 94، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی به تالار برگشت.

به علاوه نماد معاملاتی شرکت عمران و توسعه فارس، با توجه به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

امروز نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با توجه به ارائه اطلاعت شفاف سازی منتشر شده در سایت کدال، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها