أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
حسن روشن معتقد است که فتح الله زاده و قلعه نويي هيچکدام استقلالي اصيل نيستند و تنها بخاطر منافع خودشان به استقلال ضربه مي زنند.
به گزارش "ورزش سه" حسن روشن که بعنوان معروف ترین بازیکنان خارجی تاریخ الاهلی امارات مورد دعوت مدیران الاهلی قرار گرفته منتظر شروع بازی این تیم برابر تراکتورسازی است و به عنوان یک ایرانی دوست دارد که این بازی با تساوی دو تیم همراه باشد.

دوست دارم بازی الاهلی و تراکتور مساوی شود
مسئولین و بازیکنان الاهلی خیلی به من احترام می گذارند و من را به عنوان یک پیشکسوت باشگاه قبول دارند. برای همین هم دلم نمی آید که این تیم ببازد. از طرفی هم من ایرانی هستم و مسلم است که دوست ندارم تراکتور ببازد. اما خب باید واقع بین باشم. الاهلی خیلی تیم خوبی است. 8 ملی پوش این تیم از شاگردان خودم بودند که سمبل آنها هم احمد خلیل است. الان دقیقا حس دوران بچگی ام را دارم که دوست داشتم شیرزادگان شوت خیلی خوب بزند و عزیز اصلی که در تیم دیگری است آن را بگیرد. شاید تساوی بهترین نتیجه برای من باشد.

اختلاف قلعه نویی و فتح الله زاده مربوط به دوران همکاری آنهاست
هر چقدر در الاهلی به من به عنوان یک پیشکسوت به من احترام می گذارند در استقلال من را از در باشگاه راه نمی دهند. حالا هم که چند روزی است اختلاف آقایان قلعه نویی و فتح الله زاده بالا گرفته است. اختلاف این دو نفر مربوط به حالا نیست مربوط به دو سالی است که با هم کار کرده اند. چون در این تیم هر کس می خواست بازیکن می آورد و کمیته فنی هم وجود نداشت. بین آنها گرو کشی می شد. حالا هم که فتح الله زاده گفته بین 4 تیم پنجم شده است یا اینکه قلعه نویی مربی نیست و مظلومی بهتر بود. حالا تازه متوجه شد که با اینهمه اختلاف چطور این دو سال با هم کار می کردند.

کرار ماشین شاسی بلند ش را با پول استقلال خرید
به عقیده من این آقایان دارند با این حرفها مردم را سر کار می گذارند که قلعه نویی بین 4 تیم ، پنجم شد و یا حرفهای قلعه نویی در مورد فتح الله زاده و جدایی بازیکنان. الان متاسفانه فوتبال ما اینطور شده است که هر کسی یک حرفی در آن می زند. تا چند سال پیش کسی جرات نداشت در مورد ایران حرفی بزند و بگوید بالای چشمت ابرو است! حالا کرار آمده پول باشگاه را می گیرد ماشین شاسی بلند سوار می شود و در مورد لیگ و استقلال و فدراسیون اظهار نظر می کند.

فتح الله زاده و قلعه نویی استقلالی اصیل نیستند
من از اول گفتم که استقلال در این فصل تیمی نیست که بتواند قهرمان شود. حالا هم که با این حرفها سرمربی تیم دارد تشنج درست می کند. به عقیده من هیچکدام از این دونفر استقلالی اصیل نیستند. قلعه نویی که در شاهین بوده. فتح الله زاده هم که در خوی بوده است. حالا شاید در مقطعی به استقلال کمک کرده باشند و زحمت کشیده باشند. اما می بینید که بخاطر موقعیت خودشان موقعیت تیم را خراب می کنند.

محبوبترین ها، دکان 90 و همراه اول
من هیچ عقیده ای در مورد انتخاب محبوب ترین بازیکنان لیگ نمی دهم چون فکر می کنم که این دکان و دستگاهی است که عادل فردوسی پور و همراه اول درست کرده اند. زیاد هم برنامه 90 نگاه نمی کنم، اما چند هفته پیش دیدم که فردوسی پور گفته بود که کمیته فنی 90 این افراد را انتخاب کرده است. لطفا فردوسی پور بیاید این افراد را نام ببرد. شاید بین کارشناسهای آنها یک نفر 29 ساله هم هست. چون مجیدی جوری از استقلال جدا شد که تیم در کوران مسابقات ضربه خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها