کد خبر: ۳۰۳۶۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
زنوزي مالک باشگاه گسترش فولاد تاکيد مي‌ کند پشت کادرفني تيمش خواهد ايستاد. اين پاسخي به شايعات قبل از بازي حساس اين تيم مقابل فولاد است.
به گزارش "ورزش سه"، زنوزی که کمتر حاضر به گفت‌وگو می‌ شود در این باره می‌ گوید: ما از نظر شرایط فوتبال یکی از بهترین تیم های ایران هستیم و اگرچه در نتیجه گیری چندان موفق ظاهر نشده ایم اما به جز یک بازی در همه مسابقات دور برگشت از حریفانمان بهتر بوده ایم، حتی همین بازی نفت که صدرنشین لیگ‌برتر است و باید مقابل ما شکست می‌ خورد و من از آقای منصوریان سرمربی این تیم تشکر می‌ کنم که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حق را به ما داد.

او در ادامه گفت: ما پشت سر کادرفنی تیم مان خواهیم ایستاد و قصدمان به هیچ وجه تغییر دادن فراز کمالوند نیست چون مطمئنیم تیم در لیگ‌برتر باقی می‌ ماند و با کمی خوش شانسی به رده های بالاتر جدول هم خواهیم رسید. ضمن اینکه دیروز پاداشی به بازیکنان داده شده و درصدی از قرارداد پرداخت شده تا همه بدانند همیشه پشت تیم هستیم. این را به این دلیل می‌ گویم که بخشی از انرژی سرمربی تیم ما باید صرف پاسخ دادن به شایعاتی بشود که معلوم نیست چه ریشه و اساسی دارند اما طبعا هدفشان به هم زدن تمرکز ماست. من اینجا تاکید می‌ کنم که حتی اگر یک در میلیارد به لیگ پایین تر سقوط کنیم با همین کادرفنی به کار ادامه خواهیم داد. پس بهتر است شایعات متوقف بشوند. من آدم رکی هستم و بی دلیل درباره اشخاص حرف نمی‌ زنم پس بدانید اگر چیزی را می‌ گویم کاملا به آن واقف هستم.

زنوزی درباره مسابقه فردای تیمش مقابل فولاد هم گفت: با توجه به اینکه بازی نفت را در همین ورزش سه دیدم و با توجه به تعریفی که بازی فولاد شنیدم تقریبا مطمئنم بازی فردا را می بریم. من که در ذهنم به چیزی جز برد فکر نمی‌ کنم و انشاالله به این هدف می رسیم تا سال را برد تمام کرده باشیم.

مالک باشگاه گسترش همچنین درباره شایعه دلسردی اش از فوتبال گفت: این شایعات هم اصلا حقیقت ندارند. مگر من برای اهداف شخصی به فوتبال آمده ام؟ اگر اجازه بدهید باید بگویم که هدف من از حضور در فوتبال فقط بازگرداندن بخشی از محبتی است که در این سرزمین به من شده. وقتی از طریق جایی بزرگ می‌ شوید باید برای آنجا کاری انجام دهید. من این کار به همین دلیل آغاز کردم والا در فوتبال ایران که منافع اقتصادی وجود ندارد. مگر وقتی می‌ خواستم استادیوم بسازم به فکر سود بودم؟ در ایران این کار مقرون به صرفه نیست و در هیچ جای دنیا هم بخش خصوصی آن را انجام نمی‌ دهد. من این کار را دینی می‌ دانستم که باید به مردم شهرم ادا کنم. در اینجا تاکید می‌ کنم منافع شخصی ای ندارم که بخواهم به خاطر آن ادامه ندهم. پس از صمیم دل می‌ گویم که گسترش فولاد به عنوان یک کار کوچک همیشه در تبریز خواهد ماند تا به جوانان این شهر خدمت کند. امیدوارم مردم فردا با حضور در ورزشگاه مثل همیشه حمایت خودشان را از ما نشان بدهند و برد آخر سال را کنار هم جشن بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها