أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۸۵۶
زمان انتشار: ۰۲:۲۰     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
علی فتح الله زاده که همراه با امیر عابدینی برای مناظره درباره خصوصی سازی به شبکه خبر رفته بود ، این شکل از واگذاری را درست ندانست.
علی فتح الله زاده و امیر عابدینی به عنوان مخالف و موافق طرح واگذاری استقلال و پرسپولیس به تلویزیون رفتند و در شبکه خبر رودرروی داود عابدی نشستند. عابدینی اعتقاد داشت این شکل از واگذاری باعث می شود تا خریداران بتوانند هزینه های تیم ها را تامین کنند. ولی فتح الله زاده این نظر را نداشت. او در این باره معتقد بود به دلیل هزینه های بالای تیمداری و باز نبودن دست تیمداران برای درآمدزایی ، امکان رسیدن به سوددهی از تیم ها وجود ندارد. با این وجود دو طرف نظرات مختلفی داشتند و عابدینی می گفت می توان از فروش بلیت برای بازی ها ، هزینه ها را سر به سر کرد!

حرفی که فتح الله زاده قبولش نداشت. او در بخشی از حرفهایش خطاب به عابدینی گفت:«مهندس نگران است آقای هدایتی این حرف ها را بشنود و پشیمان شود ، خیال تان راحت مهندس جان آقای هدایتی یک عاشق فوتبال است و جا نمی زند.»

عابدینی این روزها ارتباط نزدیکی با حسین هدایتی دارد . یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس. او درحالی که پروین و رویانیان از کنار هدایتی رفته اند ، همچنان اصرار دارد ارتباطش با این سرمایه دار را خوب نگه دارد. اگرچه هدایتی در صورت بردن مزایده قصد دارد یکی از میان حبیب کاشانی و دکتر محمد دادکان را به عنوان رئیس باشگاه انتخاب کند.
منبع: خبرآنلاین
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها