يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۸۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
دو بازیکن باتجربه استقلال در صورتی كه سرمربی این تیم برای فصل بعد ماندگار شود از جمع آبی ها خواهند رفت.
امیرحسین صادقی و آرش برهانی از شرایطی که در این تیم دارند شدیدا دلخورند و بدون شک اگر امیر قلعه‌نویی فصل آینده هم در استقلال بماند، این تیم را ترک خواهند کرد.

 

این 2 بازیکن در طول فصل به دفعات با انتقادات قلعه‌نویی مواجه شده‌اند و صادقی حتی یک بار ناخواسته با داماد سرمربی استقلال هم در ورزشگاه آزادی درگیر شد.

 

البته امیر از عملکرد فنی آن‌ها ایران می‌گیرد و عقیده دارد آرش و امیرحسین آماده نیستند و از روزهای اوج خود فاصله دارند.

 

امسال قرارداد صادقی بالای یک میلیارد بود و قرارداد آرش برهانی هم حدود 850 میلیون اما عملا آن‌ها تحت فشار بودند و کارایی خود را تا حد بسیاری از دست دادند.

 

شاید اگر قلعه‌نویی از جمع آبی‌پوشان جدا شود آرش و امیرحسین بمانند اما در صورت ابقای او خیلی بعید به نظر می‌رسد ماندنی شوند و اصلا قلعه‌نویی برای فصل بعد هم این 2 بازیکن را بخواهد.

 

آرش 2 سال قبل در آستانه جدایی از استقلال و حضور در تراکتورسازی تبریز بود که با وساطت علی فتح الله زاده در این تیم ماندنی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها