أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۹۰۸۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۵     ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
مراسم معارفه دکتر سقائیان نژاد شهردار جدید قم عصر امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از نمایندگان قم و اصفهان، مدیر حوزه علمیه قم و جمعی دیگر از مقامات استانی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه 598، مراسم معارفه دکتر سقائیان نژاد شهردار جدید قم عصر امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از نمایندگان قم و اصفهان، مدیر حوزه علمیه قم و جمعی دیگر از مقامات استانی برگزار گردید.

در این مراسم با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم، آیت
الله سعیدی تولین آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، دکتر علی لاریجانی و مهندس امیرآبادی نمایندگان قم، مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان و مهندس بیاتی رئیس شورای شهر قم و حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم حکم سرپرستی دکتر سقائیان نژاد به وی اعطاء شد.

دکتر سقاییان‌نژاد نیز در این مراسم به ارائه برنامه‌های خود در خصوص توسعه شهر کریمه اهل بیت(س) به بیان نکاتی در خصوص برنامه های مدیریت شهری و تلاش وی برای حل مشکلات قم با مدیریت جهادی پرداخت.

همچنین در این مراسم از سوی رئیس شورای شهر قم و همچنین دکتر علی لاریجانی طی سخنانی از زحمات گذشته مهندس دلبری در شهرداری قم تقدیر شد.

لازم به ذکر است که به گفته دکتر سقائیان نژاد در روز نیمه شعبان پیشنهاد شورای شهر قم از سوی ایشان پذیرفته شده است و در این صورت وزارت کشور در مدت کمتر از دو روز در تعطیلات استعلامات و مراحل صدور حکم ایشان را انجام داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
ROMANIA
۰۱:۳۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
۲
۰
سلام بر دوستان 598....

درباره اینکه چطور شد سقائیان نژاد بار اول درخواست شورای شهر قم را نپذیرفت و حالا که شورای شهر اصفهان او را برکنار کرده سمت شهرداری قم را پذیرفته جای تامل دارد مخصوصا اینکه اعضای اصولگرای شورای شهر اصفهان هم بر عزل او تاکید داشتند.
حالا بگذریم اما تیتر شما که آغاز مدیریت جهادی او را نوید داده اید هم خیلی عجیب بود. چطور برای سردار جانباز، باقری مراحل استعلام سه هفته طول کشید چون آقایان دولتی در قم موافقش نبودند و ردش کردند اما برای آقای سقاییان طی دو روز استعلام مثبتش را گرفتند؟!!!!!!!
ضمن اینکه آقای سقاییان هنوز از راه نرسیده عملکرد شهردار قبلی را زیر سوال برد و از بدهی 1000 میلیاردی شهرداری ذکر کرد که البته همه می دانند گربه را دم حجله کشتن بود وگرنه این مطلب کذب محض است و آقای بیاتی بلافاصله جوابش را در خبرگزاری فارس داد. به هر جهت اعلام درخواست کمک از لاریجانی و خودشیرینی برای او هدف اصلی سقاییان از این موضوع بود.
بگذریم، خوب است بدانید مسئله اصلی که موجب نماندن و برکناری آقای دلبری شد، نه بیماری قلبی ایشان بود و نه پرونده های مالی شهرداران مناطق. بلکه تنها به دلیل اینکه در مراسم روز عاشورا در حرم مطهر کنار احمدی نژاد ایستاده بود از سوی دولتی ها و بنایی تحت فشار قرار گرفت و استاندار رسما مامور شد تا پیگیر پروژه برکناری او بشود و بزرگان حوزه علمیه را هم متقاعد کند.
از شما بعید بود ...
پاسخ
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
چه وزارت کشور خوبی ! سر دو روز اونم در ایام تعطیل!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها