يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۹۱۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
قرار است در هفته پیشرو این اتفاق در باشگاه استقلال بیافتد تا افشارزاده بعد از یک سال حضور در باشگاه استقلال با سمت مدیر عاملی استقلال خداحافظی کند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال این هفته دستخوش تغییر می شود. در حالی که قرار است اعضای هیئت مدیره این باشگاه تغییر کنند شنیده ها حکایت از این دارد که این تغییر شامل مدیر عامل این باشگاه هم خواهد بود.

 

با توجه به سمت جدید افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان نصرالله سجادی تصمیم دارد مدیر عامل جدیدی را برای باشگاه استقلال انتخاب کند.

 

قرار است در هفته پیشرو این اتفاق در باشگاه استقلال بیافتد تا افشارزاده بعد از یک سال حضور در باشگاه استقلال با سمت مدیر عاملی استقلال خداحافظی کند.

 

هنوز نام مدیر عامل احتمالی استقلال به بیرون درز پیدا نکرده است اما اگر چه علی فتح الله زاده در تمام این سال ها گزینه اصلی برای جانشینی هر مدیر عاملی در استقلال بوده اما شنیده ها حکایت از این دارد که اخت ف او با وزیر ورزش می تواند مانع جدی برای مدیر عاملی فتح الله زاده در استقلال باشد مگر این که در روز های آینده اتفاقات دیگری بیافتد.

 

شاید عدم اجازه وزارتی ها برای انتخاب سرمربی استقلال به بهرام افشارزاده را از همین دیدگاه بشود تحلیل کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها