أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۱۵۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
رئیس شورای شهر تهران گفت:به فروشگاه شهروند اعلام کردیم که تنها کالای ساخت داخل را در فروشگاه عرضه کنند.
الزام شهرداری به استفاده از کالای ساخت داخل در خطوط مترو/تذکر به فروشگاه شهروند برای عرضه کالای ایرانی

به گزارش پايگاه 598 به نقل از تهران پرس، مهندس مهدی چمران در خصوص تبیین فلسفه و زیربنای این موضوع که چرا همواره مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به استفاده از تولیدات داخلی تاکید دارند اظهار داشت:بعد از اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استفاده از کالای ساخت داخل،شورای اسلامی شهر تهران طرحی در جهت الزام شهرداری به استفاده از کالای ساخت داخل مصوب کرد.

وی در ادامه افزود:به هر حال در شهرداری تهران در قبال استفاده از کالای ایرانی مصوبه قانونی دارد و بایستی هم در پروژه های عمرانی و هم در سایر موارد،مدیریت شهری آن را رعایت کند و تولیدات ساخت داخل را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که برای توسعه سیستم حمل و نقل عمومی به خصوص مترو از واگن ها و لوکوموتیوهای ساخت داخل استفاده می شود خاطرنشان کرد:بیش از 50 درصد از واگن های مترو در داخل کشور مونتاژ و ساخته می شود و مابقی آن نیز از کشور چین به اجبار وارد می شود.

چمران درباره الزام عرضه کالای ساخت داخل در فروشگاه های شهروند نیز گفت:چند روز گذشته طی جلسه ای که با مسئولین و مدیرعامل شرکت شهروند داشتیم،قرار بر این شد که تمامی محصولات داخلی و ساخت ایران در این فروشگاه ها عرضه شود و کارکنان شهرداری نیز برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی،از مجموعه شهروند نیازهای خود را خریداری کنند.

وی گفت:دیده شده است که در سطح شهر هایپرمارکت و مگامال هایی تاسیس شده است که اقدام به عرضه کالاهای وارداتی و خارجی می کنند.به فروشگاه شهروند اعلام کردیم که چنین اقدامی انجام ندهند و تنها کالای ساخت داخل را در فروشگاه برای عرضه،به فروش برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها