يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۷۰۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۹ تير ۱۳۹۴
خبرگزاری میزان: یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه روند بورس باید مثبت باشد نه منفی، گفت: لغو تحریم ها نگاه خوش بینانه ای را در بین سهامداران ترویج می کند که آثار مثبت آن را می توان در افزایش سرمایه بازار سهام و رصد مثبت شاخص سهام دید.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ميزان، درباره فرصت­ های اقتصادی پیش آمده در دوران پس از تحریم به خبرنگار اقتصادی میزان گفت:با اعمال تحریم ها، کشور با چالش های بزرگی مواجه شد و از حقوقی مانند تجارت، فعالیت علمی، واردات هواپیما و غیره محروم است.

وی ادامه داد: به هر حال، با لغو تحریم ها، اقتصاد به روال عادی دوران قبل از تحریم باز می گردد و اداره آن برای مسئولان دولتی به مراتب راحت از دوران تحریم می شود.

کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: در امور اکتشاف و استخراج نفت، دولت آزادی عمل خواهد داشت، از تکنولوژی های روز بهره مند خواهد شد. به بازارهای بین المللی دوباره راه پیدا خواهد کرد و از طرفی هم می تواند سرمایه های خارجی و بخش خصوصی را جذب کند.

برزنی درباره آینده بازار سهام گفت: به طور یقین خروج از دورن تحریم برای بازار سهام نیز با رونق همراه است و چشم انداز خوبی برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد.

مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین افزود: رفع تحریم ها باعث می شود رویکرد سهامداران به آینده بازار خوش بینانه باشد و بنابراین سرمایه بیشتری وارد این بازار کند که نتیجه آن رشد مثبت شاخص کل خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها