يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۳۸۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
سایت باشگاه پرسپولیس با تیتری کنایه‌دار به گزارش دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن شکست خورد تا با یک امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها باشد.



پس از برگزاری دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن سایت باشگاه پرسپولیس برای گزارش این بازی تیتر «پرسپولیس دوباره با اشتباه داوری به اصفهانی‌ها باخت!»، انتخاب کرده است که می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد.
منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها