يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۶۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
مجری معروف صدا و سیما در سیل شاه‌کوه که امروز در استان سمنان رخ داد، گرفتار شد.
به گزارش پایگاه 598، فردوس حاجیان معروف به «عمو فردوس»، مجری و مبتکر برنامه تلویزیونی «شهرک الفبا» که فعالیت‌های زیادی در صدا و سیما دارد، امروز در سیل منطقه شاه‌کوه در شهرستان شاهرود گرفتار شد.

وى که رئیس دانشکده هنر و معمارى، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مدیر سابق بخش فرهنگ و هنر مرکز گفت‌وگوی تمدن‌ها بود و از مجروحان شیمیایی جنگ ایران و عراق است، امروز ساعاتی را بر اثر بارش شدید باران، جاری شدن سیلاب، انسداد محور ارتباطی توسکستان و اعمال تدابیر ایمنی بر اثر وقوع سیل، در شهرستان شاهرود حضور داشت.

حاجیان هم‌اکنون به سلامت از منطقه خارج شده است و تردد نیز در محور منتهی به استان گلستان در حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود جریان دارد.

بارش‌های شدید که از پیش از ظهر امروز در برخی نقاط شهرستان شاهرود، شهر مجن و نقاط مرزی استان‌های سمنان و گلستان رخ داد، به بسیاری از خانه‌های روستایی در این منطقه خسارت زد و جان یک نفر را نیز در روستای تاش به علت ریزش آوار گرفت.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها