أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۳۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
میناساداتی بازیگر نقش آمنه، مادر گرامی پیامبر اسلام در فیلم "محمد رسول الله (ص)" به «نسیم» گفت: بازی در فیلم حضرت محمد (ص) مسئولیت سنگینی بود که امیدوارم به خوبی از عهده آن برآمده باشم

به گزارش پایگاه 598، مینا ساداتی بازیگر نقش آمنه، مادر پیامبر(ص) در گفتگو با خبرنگار «نسیم» افزود: این پروژه بسیار عظیمی بود که من قبل از اینکه دعوت به همکاری با این پروژه شوم در جریان کم و کیف آن قرار داشتم.

وی افزود: علت حضور در این نقش هم باید عرض کنم که قائدتا همانند بسیاری از بازیگران بسیار علاقه داشتم تا در این کار حضور داشته باشم. بعد از اینکه در این کار حاضر شدم و شروع به بازی کردم بسیار برایم لذت بخش بود و از اینکه در این پروژه بودم و نام من در کنار سایر بازیگران این کار ثبت شده است خیلی خوشحال هستم.

ساداتی ادامه داد: در خصوص نقش آمنه در این فیلم باید این نکته را عرض کنم که یه پروسه یک ساله طی شد تا فیلمنامه و نقش آمنه برای بازی توسط یک بازیگر آماده شود  زیرا آقای مجیدی برای این نقش ویژگی هایی در نظر داشتند و در کل ایشان براین این نقش حساسیت های زیادی داشتند.

 

 

بازیگر نقش آمنه در فیلم محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: بعد از انجام تست های گریم، دوربین و لباس در نهایت به عنوان بازیگر ایفا کننده نقش آمنه انتخاب شدم و فکر می کنم که به یکی از آرزوهای خود در کار بازیگری دست پیدا کردم.

وی تصریح کرد: حضور در این پروژه و بازی مقابل دوربین "ویتوریو استورارو" فیلمبردار سرشناس ایتالیایی همیشه جزء آرزوهای نه تنها من بلکه تمامی بازیگران بوده و خواهد بود.

ساداتی اضافه کرد: ، کار سختی بود. البته اصولا کار تاریخی سخت است. در حقیقت الان است که حرف بازیگرانی که درمورد سختی کار در فیلم های تاریخی صحبت می کردند را درک می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها