أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۸۱۲
زمان انتشار: ۰۲:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هواداران دوست داشتند که سوشا مکانی پنالتی بزند،‌اما پنالتی‌زن اول ما طارمی است.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی به سایپا تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران عزیزمان به خاطر اینکه آنها را با بازی خودمان مایوس کردیم عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر متاسفم که وقتی می‌بازیم چهره بازیکنان ما اینقدر غمگین می‌شود و فرصت‌های خوبی را از دست دادیم.

برانکو ایوانکوویچ ادامه داد: این مشکلی است که باید روی آن کار کنیم تا با استفاده از موقعیت‌های‌مان بهتر نتیجه بگیریم. امروز مقابل دوندگی و بازی محکم حریف راهکاری پیدا نکردیم و توپ‌های زیادی دست‌مان بود که می‌توانستیم با حفظ آنها بازی را کنترل کنیم. ما پنالتی را از دست دادیم و حریف با زدن پنالتی جریان مسابقه را عوض کرد و طبیعی است که وقتی به دنبال جبران گل خورده هستیم و با تمام قوا حمله می‌کنیم و فضای مناسبی به حریف روی ضد حمله می‌دهیم، چاره‌ای جز تلاش و کار بیشتر نداریم.

وی در مورد اینکه آنالیزش از سایپا خوب بوده یا نه، گفت: آنالیز خوبی برای این بازی داشتیم ولی بازی در زمین متفاوت است و بازیکنان باید آنطور که در زمین ظاهر شوند نتوانستند وظایفشان را انجام بدهند و نتوانستند توپ را به خوبی به گردش بیاورند و در ابتدای مسابقه خیلی از حرکات ما متوقف شد.

برانکو در مورد اینکه چرا تیمش شاداب نبوده و پنالتی زن اول پرسپولیس کدام بازیکن است، گفت: قبول دارم که کیفیت بازی‌های قبل را نداشتیم اما وقتی روی فرم ایده‌آل بودیم وقفه‌ای برای بازی‌ها به خاطر تیم ملی ایجاد شد که کارمان متوقف شد. به زمانی نیاز داریم تا به شرایط قبل برگردیم و پنالتی زن اول تیم طارمی است و در بازی باپیکان هم دیدید که پنالتی را گل کرد و او اعتماد به نفس دارد. دیدید که پنالتی دوم را هم خودش گل کرداما متاسفانه پنالتی اول را بد زد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خستگی ملی پوشان روی کارش تاثیر دارد و اینکه پرسپولیس چرا از موقعیت‌های گلزنی استفاده نمی‌کند، گفت: خستگی از تیم ملی نمی‌تواند چندان تاثیرگذار باشد وشاید این مساله خیلی کم روی عملکرد تیم تاثیرگذار باشد و 20 روز لیگ تعطیل بود و این مساله روی کیفیت تیم اثر می‌گذارد. درک می‌کنم که هواداران مایل بودند سوشا مکانی پنالتی بزند اما ما طارمی را انتخاب کرده‌ایم و او پنالتی زن اول ماست. در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گل باید بگویم قبول دارم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و در یک بازی همه فرصت‌ها گل می‌شود و در یک بازی فرصت‌های زیادی از دست می رود.

سرمربی کروات سرخ‌پوشان تاکید کرد: نمی‌توانم در مورد پنالتی نظر بدهم و من هم شنیده‌ام که توپ به سر بازیکن ما خورده و هند نبوده واگر این مساله درست باشد اشتباه بزرگی رخ داده اشتباهی که مسیر مسابقه را به طور کلی تغییر داده است.

وی در مورد اینکه تیم قهرمان 7-8 باخت می‌آورد و پرسپولیس تاکنون 4 شکست داشته، گفت: انتظارمان این نیست که باخت‌های ما تداوم پیدا کند و نظرمان این است که بهتر خواهیم شدو هر چه سریع‌تر خودمان را به رده‌های بالاتر جدول می رسانیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از جوانگرایی پشیمان نیست و اینکه گابریل و نوری را از دست داد، گفت: خیر پشیمان نیستم و از کار با پرسپولیس لذت می‌برم و قطعا تلاش‌های ما نتیجه خواهد داد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها