امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۹۹۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
محمدخانی؛
مربی سابق پرسپولیس گفت: «بازیکنان پرسپولیس در گذشته‌های نه چندان دور همیشه در کورس آقای گلی بودند و حتی اجازه نمی‌دادند که مهاجمان دیگر تیم‌ها بالاتر ازآنها قرار بگیرند.»
به گزارش پایگاه 598، ناصر محمدخانی در مورد وضعیت بد پرسپولیس در جدول لیگ برتر در شکست مقابل سایپا گفت: «بارها گفته‌ام که پرسپولیس در چند سال اخیر راحت گل می‌خورد و سخت گل می‌زند.»

 

وی افزود: «بازیکنان پرسپولیس سردرگم و بدون برنامه بازی می‌کنند البته در این فصل در دو بازی که مستحق باخت نبودند شکست خوردند. در بازی با ذوب آهن هم پرسپولیس عالی بازی کرد اما در نهایت با بدشانسی شکست خورد.»

محمدخانی در مورد اینکه مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های گل‌زنی را از دست می‌دهند گفت: «اکنون در بین مهاجمان پرسپولیس طارمی بازیکن خوبی است او زحمت کش و دونده است و موقعیت‌های 60 درصدی را هم تبدیل به گل می‌کند. اگر این بازیکن هم نبود که شرایط خیلی سخت می‌شد.»

 

وی ادامه داد: «در گذشته همیشه بازیکنان پرسپولیس در کورس آقای گلی قرار داشتند و حتی نمی‌گذاشتند که بازیکنان دیگر تیم‌ها آقای گل شوند حتی علی پروین هم در جمع گلزنان برتر بود حتی پروین با من هم در کورس آقای گلی قرار می‌گرفت اما اکنون نمی‌دانم چه شده که بازیکنان پرسپولیس اینگونه بازی می‌کنند زمانی که من بازی می‌کردم وقتی یک موقعیت گلزنی 70 درصدی را از دست می‌دادم شب از ناراحتی خوابم نمی‌برد اما اکنون بازیکنان پرسپولیس خیلی راحت موقعیت‌های عالی گلزنی را از دست می‌دهند.»

 

محمدخانی با اشاره به ناراحتی هواداران عنوان کرد: «از ابتدای فصل به هواداران امید دادیم که شرایط درست می‌شود و پرسپولیس روند رو به رشدی را طی می‌ کند اما اینکه پرسپولیس یکی در میان بازی‌هایش را ببازد خیلی برای هواداران سخت و تلخ است. دلم برای هواداران می‌سوزد که در سرما و گرما برای حمایت این تیم به ورزشگاه می‌آیند. امیدوارم که شرایط پرسپولیس درست شود.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها