أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۹۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
بنابر آخرین نظرسنجی؛
یک نظرسنجی مشترک شبکه خبری ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست از میزان تقریبا برابر موافقان و مخالفان توافق هسته‌ای با ایران در میان آمریکاییان حکایت می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، برپایه نظرسنجی مشترک شبکه خبری ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست، در حال حاضر ۴۵ درصد از آمریکاییان از توافق هسته‌ای حمایت می‌کنند و ۴۴ درصد مخالف با توافق هسته‌ای اخیر میان ایران و 1+5 هستند.

 

در این نظرسنجی آمده است که با روشن شدن جزئیات راستی آزمایی توافق برای شرکت کنندگان، اختلاف میزان حامیان و مخالفان توافق به ۵۱ درصد موافق و ۴۱ درصد مخالف می‌رسد.

 

این درحالیست که نظر سنجی پیشین از مردم آمریکا درباره توافق هسته ای و سیاست‌های دولت اوباما در برابر ایران، حکایت از مخالفت بیشتر آمریکاییان با این توافق و سیاست‌ها داشت.

 

به گزارش صدای آمریکا، نظرسنجی مشترک ای بی سی و واشنگتن پست نتیجه تماس تلفنی با ۱۰۰۳ شرکت کننده انگلیسی و اسپانیایی زبان آمریکایی در هفتم سپتامبر است.

 

نتایج این‌ نظرسنجی در حالی منتشر شده است که بحث بر سر رد یا تایید توافق هسته‌ای در سنای آمریکا همچنان ادامه دارد. جمهوریخواهان که همگی مخالف توافق ایران و گروه 1+5 هستند، قصد دارند برای بار سوم جهت پایان مباحثات و سخنرانی‌ها رای گیری کنند تا به مرحله رای گیری بر سر اصل توافق برسند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها