کد خبر: ۳۴۹۲۸۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۱۷ آبان ۱۳۹۴
نکته مشترک هر سه اشتباه فاحش این فصل علیه پرسپولیس، قرار داشتن دست بازیکنان این تیم در حالت غیر طبیعی است.
به گزارش پایگاه 598، اخراج نشدن بازیکن استقلال خوزستان، پنالتی گرفته نشده در بازی با سپاهان و پنالتی اخراج مشکوک بازی با سیاه جامگان، هیچکدام به اندازه سه خطای هند اشتباه داوران برای پرسپولیس دردسرساز نشدند. در بازی پرسپولیس و ذوب آهن، داوربرخورد توپ به پهلوی بنگر را پنالتی گرفت، بازی با سایپا برخورد توپ با سر رضاییان پنالتی گرفته شد و در بازی جام حذفی داور برخورد توپ با سینه صادقی را هند دید و او را اخراج کرد.

فارغ از ضعف شدید داوران، در تمام این صحنه‌ها دست بازیکن پرسپولیس در حالت غیر طبیعی قرار داشت. حداقل در دو مورد هم بازیکن پرسپولیس برای زدن توپ با دست اقدام کرده بود اما ضربه حریف به سر یا سینه او خورد.

عکس/ نکته دیده نشده از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس

در بازی هفته چهارم پرسپولیس و ذوب آهن، محسن بنگر قبل از پاس حریف با دست کاملا باز تکل می‌زند. دست بنگر، حداقل یک متر را پوشش داده تا اگر با پا و بدن نتوانست جلوی رد شدن پاس تبریزی را بگیرد با دست این کار را انجام دهد.

عکس/ نکته دیده نشده از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس

عکس/ نکته دیده نشده از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس
بازی پرسپولیس و سایپا، زمانی که سوشا مکانی جا مانده بود رامین رضاییان دستش را بالا آورد تا جلوی ورود توپ به دروازه را بگیرد اما ضربه بی‌دفت نوروزی باعث شد توپ به جای دست، به سرش برخورد کند.

در بازی جام حذفی ذوب آهن و پرسپولیس هم ایمان صادقی از دروازه خارج شد و دست‌هایش را بالا آورد تا با خطای هند اجازه رد شدن توپ را ندهد. ضربه کاوه رضایی، فقط چند سانتی‌متر پایین‌تر به زیر بغل او خورد و به زمین برگشت.

عکس/ نکته دیده نشده از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس
سه اشتباه بزرگ داور در این سه مسابقه، باعث شکست پرسپولیس شد اما در همه این موارد یک نکته مشترک وجود دارد. اگر دست بازیکنان پرسپولیس در حالت طبیعی قرار داشت، نابیناترین داور دنیا هم نمی‌توانست علیه این تیم سوت بزند. مثل بیشتر تیم‌های حرفه‌ای که مدافعین با نگه داشتن دست‌ها در کنار بدن، جلوی برخورد توپ و اشتباه احتمالی داور را می‌گیرند. تا زمانی که داوران لیگ برتری خوب نیستند، برانکو باید به بازیکنانش بگوید دست‌هایشان را غلاف کنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها