يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۹۷۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۹ آبان ۱۳۹۴
سرمربی سابق استقلال گفت: « من که اهل شکایت نیستم و به احترام مردم هیچ وقت این کار را نکردم اما حالا که وضع باشگاه خوب است چرا به من زنگی نمی‌زنند تا طلبم را بدهند.»
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه‌نویی تا حالا از استقلال شکایتی نکرده و قرار هم نیست چنین کاری انجام دهد. سرمربی سابق استقلال اما مانند همه آنهایی که از باشگاه طلب‌های زیادی دارند در پی دریافت مطالباتش است و می‌خواهد به حقوقی که باشگاه برایش تعیین کرده بود، دست یابد. قلعه‌نویی به تازگی حرف‌هایی به زبان آورده که در لابه‌لای آن اشاره مستقیم داشته است به بدقولی‌های باشگاه استقلال.

 

او ظاهرا از مدیرعامل استقلال توقع داشته که طی این روزها که وضعیت مالی باشگاه مطلوب شده، پولش را بپردازند اما افشارزاده تا امروز هیچ تماسی با قلعه‌نویی نگرفته است. شاید بی‌توجهی افشارزاده به قلعه‌نویی ریشه در مسافرت‌هایی داشته باشد که او اخیرا با علی فتح الله زاده داشته است و شاید هم افرادی در باشگاه استقلال هستند که به آقای مدیر خط می‌دهند که کاری با طلب‌های گذشته نداشته باشد و بگذارد باشگاه با همین روال به جلو ادامه دهد. شاید هم می‌دانند که قلعه‌نویی اهل شکایت‌بازی نیست و اینگونه سوءاستفاده می‌کنند.

 

قلعه‌نویی در صحبت‌هایش رو به افشارزاده کرده و چنین گفته است: «من یک میلیارد تومان از استقلال طلبکار هستم. اصلا از آقای افشارزاده بپرسید قلعه‌نویی چقدر طلب دارد. از او بپرسید چرا بخشی از طلب من را نمی‌دهد. حالا که وضع باشگاه خوب است چرا به من زنگی نمی‌زنند تا طلبم را بدهند. من که اهل شکایت نیستم و به احترام مردم هیچ وقت این کار را نکردم. این همه جام آوردم و جوانی‌ام را گذاشتم ولی اشکالی ندارد فعلا قدرت دست افشارزاده است.»

 

اینکه قلعه‌نویی در فصول سیزدهم و چهاردهم نتوانست مقامی درخور را با استقلال کسب کند البته نباید باعث شود که مدیران این باشگاه حقوقش را نپردازند. ظاهرا عده‌ای در باشگاه استقلال به دنبال جا انداختن طرحی هستند که پول بازیکنان و مربیانی که عملکرد خوبی نداشته‌اند، پرداخت نشود.

 

در مواجهه با آرش برهانی نیز همین رفتارها شده است در حالی که اگر باشگاه استقلال به حساب و کتاب اعتقاد داشته باشد باید بی‌توجه به آنچه رقم خورده، حقوق بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کند.

 

وقتی از تیمداری خارجی‌ها تعریف می‌شود به همین دلیل است دیگر. آنها اگر سقوط هم بکنند پول بازیکنان و مربیان خود را می‌دهند. نمونه‌اش باشگاه اوساسونا با وجود سقوط‌هایی که به دسته‌های پایین‌تر لیگ اسپانیا داشت اما حقوق نکونام را تمام و کمال پرداخت کرد. حال باید دید که باشگاه استقلال با امیر قلعه‌نویی چه می‌کند.


منبع: ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها