أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۱۵۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس است و بررسی آن آغاز شده است.
به گزارش پایگاه 598، دکتر عبدالرضا عزیزی در مورد آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این پرونده در کمیسیون های دیگر مورد بررسی قرار گرفت و حالا ماراتن این پرونده به کمیسیون اجتماعی رسیده و کار بررسی آن آغاز شده است.

وی افزود: در این پرونده بیشتر، تخلفات دولت قبل مطرح است اما تخلفاتی هم در دولت فعلی رخ داده که روی آن هم در حال بررسی هستیم. در این مورد مسعود زریبافان یک بار به کمیسیون آمد هرچند برخی از پاسخ ها قانع کننده نبود اما قرار است باز هم از وی دعوت کنیم تا پاسخ دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه، برنامه ششم توسعه و خدمات کشوری سه لایحه مهمی است که باید به زودی روی آن کار کنیم، گفت: لایحه طرح تسری ارشدیت از نیروی انتظامی به ارتش و سپاه پاسداران را تصویب کردیم و به صحن علنی مجلس رفته است. در کنار آن طرح سختی کار رانندگان وسایل نقلیه عمومی برون شهری و درون شهری را تدوین کردیم که به زودی به صحن علنی مجلس می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها