امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۰۵۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
یک فعال اصولگرا با اشاره به حساسیت‌های مجلس دهم گفت: هر تصمیمی که شورای ائتلاف اصولگرایان بگیرد حتی اگر مطابق سلیقه ما هم باشد، به طور یقینی آن را می‌پذیریم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مسعود زریبافان فعال اصولگرا در نشست فعالین مناطق و اقشار جبهه‌های همسو در حمایت از شورای ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز پنجشنبه برگزار شد، اظهارداشت: ما همواره به صورت فصلی گردهمایی داشته‌ایم، اما در حال حاضر به مناسبت انتخابات این گردهمایی را برگزار کردیم.

زریبافان با اشاره به اهداف این شورا برای تحکیم مبانی جمهوری اسلامی در جهت سربازی ولایت و خدمت به مردم ادامه داد: یک حرکتی از سال 80 در تهران شکل گرفت که نتیجه آن در انتخابات شورای شهر دور دوم تهران خود را نشان داد و گروهی که از درون اصولگرایان جوشیده بودند تحت عنوان آبادگران روی کار آمدند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه فضای سیاسی در آن زمان به گونه‌ای بود که متدینین را به عرصه کشاند، افزود: این گروهی که در تهران فعال بود، در انتخابات 84 و 88 نیز شکل گسترده‌تری به خود گرفت و خدمات صادقانه‌ای را ارائه داد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اصولگرایان در انتخابات مجلس هفتم و هشتم خاطرنشان کرد: این اصولگرایان تحت عنوان آبادگران در رایحه خوش خدمت فعال بودند و در سال 92 به کاندیدای اصولگرا کمک کردند.

زریبافان با اشاره به شکل‌گیری شورای همگرایی در دو سال اخیر تصریح کرد: اصولگرایان در دو سال اخیر با همت آقای تقوی، انسجام و وحدت خود را حفظ کردند.

این فعال اصولگرا به حساسیت‌های مجلس دهم اشاره کرد و ادامه داد: ما به حساسیت مجلس دهم واقف هستیم تا مجلسی مانند مجلس ششم یا انتخابات 92 شکل نگیرد که باعث تفرقه‌ اصولگرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایان به این یقین قطعی رسیده‌اند که در حال حاضر باید ائتلاف کنند، افزود: ما خود را وابسته و زیرنظر شورای همگرایی می‌دانیم و وظیفه ما این است که به طور کامل حامی ائتلاف اصولگرایان باشیم.

زریبافان تأکید کرد: هر تصمیمی که از سوی شورای ائتلاف گرفته شود، حتی اگر مطابق سلیقه ما نباشد و دارای اختلاف‌نظر هم باشیم، به طور یقینی و قطعی آن را می‌پذیریم، چرا که ما به دنبال مصلحت بزرگتر یعنی حفظ نظام و تقویت جریان ارزشی و اصولگرا هستیم و بر همین اساس از کاندیداها درخواست داریم به تصمیمات شورای ائتلاف تن بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها