کد خبر: ۳۶۳۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
برخی جریان‌های خبری پس از دومین شکست متوالی کهکشانی‌های لیگ برتر در خبرهای خود مدعی شدند اگر مظلومی بازی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر را با موفقیت پشت سر نگذارد،سومین شکست متوالی آبی‌های پایتخت برابر فولاد خوزستان رقم بخورد،مدیرعامل باشگاه استقلال برای خروج تیمش از بحران فنی مشاور ارشد خود در امور فنی را به عنوان سرمربی جدید معرفی خواهد کرد!
به گزارش رجانیوز، انتشار این گمانه‌زنی‌ها از سوی محافل خبری با حضور جواد زرینچه در تمرینات تیم فوتبال استقلال همراه شد،همین عامل باعث شد خیلی‌ها این گمانه‌زنی رسانه‌ای را باور کنند. عضو هیات مدیره استقلال که به تازگی از سوی علی فتح الله زاده به عنوان مشاور فنی مدیرعامل انتخاب شده بود، با حضور خود در تمرینات استقلال  این ذهنیت را برای برخی هواداران جدی کرد که شاید در صورت ناکامی استقلال در بازی‌های آینده او جای پرویز مظلومی را در کادر فنی استقلال بگیرد.

اما علی رغم آنچه درباره جواد زرینچه شایعه شده بود،مدافع سال‌های دور استقلال اصلا به مربیگری در استقلال فکر نمی‌کرد،چرا که او در برهه کنونی جایگاهی به مراتب بالاتر از سمت مربیگری داشت و به عنوان یکی از افراد تصمیم گیر استقلال شناخته می‌شد از این رو عضو هیات مدیره و مشاور فنی مدیرعامل اصلا به موضوع جانشینی مظلومی فکر هم نمی‌کرد.

با این وجود عده‌ای از افرادی که با حضور مظلومی در کادر فنی استقلال به ویژه به عنوان سرمربی این تیم موافق نبودند، ترجیح دادند برای آماده سازی بستر لازم برای برکناری احتمالی مظلومی از کادر فنی استقلال با حساسیت دوچندانی این شایعه را در محافل خبری مطرح سازند تا شاید با این روش مظلومی از استقلال خارج شود بدون این که موفق به کسب جام قهرمانی شود.

مدیریت باشگاه استقلال که از طریق نزدیکان خود در ریان این اتفاق قرار گرفته بود تلاش فراوانی برای خنثی کردن این ترفند به کار گرفتند،اما همچنان خبرسازی‌های در خصوص برکناری مظلومی ادامه داشت تا فشار مضاعفی روی کادر فنی استقلال وارد شود،هرچند مدیران باشگاه استقلال با حساسیت فراوان تلاش کردند خبرسازی‌های اخیر آرامش مجموعه فنی استقلال را برهم نزند، اما با وجود این سیاست حاشیه‌سازی‌ها به اردوی استقلال هم رخنه کرد تا همه از برکناری قریب الوقوع مظلومی سخن به میان آورند.

پرویز مظلومی که هرگز انتظار شنیدن این مساله را نداشت، برای اطمینان خاطر بیشتر از طریق نزدیکانش موضوع را پیگیری کرد؛تا متوجه شود آیا این اخبار بر اساس واقعیت به وجود آمده است یا بار دیگر مخالفان حضورش در باشگاه استقلال صف کشیده‌اند تا او را از روی نیمکت حذف کنند تا فرد دیگری جانشین وی شود.حاصل پیگیری‌های دقیق دوستان مظلومی هرچند حکایت از بی اساس بودن این شایعات داشت اما برای وی پیام مهمدی نیز داشت که ار شرایط به همین شکل پیش برود و استقلال از کورس مدعیان قهرمانی دور شود ممکن است شایعات امروز تبدیل به واقعیت شود چون مدیران استقلال هم تا مدت زمان مشخصی توان حمایت از سرمربی را دارند.

نتایج بررسی دقیق شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال در این برهه  زیاد به سود سرمربی این تیم نیست، دو شکست متوالی مظلومی در رقابت‌های لیگ برتر باعث شد جدی‌ترین رقیب وی برای مربیگری در کادر فنی استقلال که در حال حاضر مربیگری تراکتورسازی تبریز را برعهده دارد به فاصله یک امتیازی استقلال برسد همین مساله بار روانی سنگینی برای هواداران دو آتشه استقلال به همراه داشت از این رو حضور تراکتورسازی زیر سایه استقلال را می توان یک تهدید بزرگ برای پرویز مظلومی دانست.

اما ماجرا زمانی جنجالی‌تر می‌شود که استقلال مظلومی نتواند از موقعیت خود در صدر جدول به خوبی دفاع کند و با ناکامی دیگر این امتیاز به تیم امیر قلعه نویی هدیه شود آنگاه دیگر هیچ یک از هواداران استقلال نمی‌توانند این مساله را به راحتی هضم کنند چون مظلومی با فرصت سوزی به راحتی صدرنشینی لیگ برتر را به امیر قلعه نویی تقدیم کرده است.

با این تفاسیر مدیران باشگاه استقلال در شرایط کنونی ترجیحا به گزینه تعییر در کادر فنی استقلال فکر نمی‌کنند و هدف اصلی خود را بر حمایت قاطعانه از پرویز مظلومی معطوف کرده‌اند،اما باید دید آیا این اتفاق در صورت کسب شکست مقابل فولاد خوزستان نیز ادامه خواهد داشت یا این که گزینه جانشینی مظلومی به صورت نامحسوس برای مذاکره پای میز مذاکرات قرار خواهد گرفت.

استقلال تهران در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است،بدون تردید نتیجه این دیدار بسیاری از معادلات مربوط به سرنوشت کادر فنی آبی پوشان را تعیین خواهد کرد بر همین اساس بسیاری از نگاه‌ها به نتیجه این بازی دوخته شده است، چون می‌گویند این بازی حکم مرگ و زندگی برای پرویز مظلومی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها