أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۰۳۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
مدیر عامل پیشین استقلال ضمن تاکید بر این نکته که قلعه نویی لطف دارد که شکستش در دوره مدیریت من را فنی می‌داند گفت دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان یکی از بهترین بازی های لیگ بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: علی فتح الله زاده، پیرامون اتفاقات فدراسیون فوتبال و انتخابات گفت: با وجود آنکه شنیدم اساسنامه برای تصویب نهایی به هیات دولت رفته است اما من فکر می‌کنم انتخابات به تعویق خواهد افتاد با این وجود به نظر من اشکالی ندارد، چرا که این بار واقعا باید کار اساسنامه نهایی شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد حرف امیر قلعه نویی که گفت زمان فتح الله‌زاده مشکل ما فنی بود نه مدیریتی، گفت: شنیدم، ایشان لطف داشته اند، البته وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه ما مسئول هستیم و اینگونه نیست که بنده شانه خالی کنم اما در مجموع خوشحالم که در زمان مدیریت بنده استقلال تقریبا هر سال جام گرفت و با برد های بین المللی متوالی به رده ۵۵ جهان  و چهار تیم برتر آسیا در ۲۰۱۳ هم رسید و در رنکینگ سوم آسیا شد.

وی افزود: هفت قهرمانی در ایران، در فوتبال داشتیم و در جودو و فوتسال و پینگ پنگ و سپک تاکرا هم قهرمان شدیم به ویژه کشتی که هم قهرمان جهان و هم نایب قهرمان جهان که روس بود در استقلال و تیم کشتی بود که همه این اتفاق ها به همراه مربیان و معاونان و حمایت مردم اتفاق افتاد.

فتح الله زاده در مورد دیدار استقلال با استقلال خوزستان گفت: به نظر من این بازی یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر بود. توپ مدام از این دروازه به آن دروازه می رفت. من خیلی خوشحالم که دو تیم بالای جدول هر دو استقلال هستند و مطمئنم همه آن ۳۵ هزار نفری که برای دیدن این دو استقلال خودشان را به غدیر رسانده بودند و همه بیننده های تلویزیونی از نوع بازی راضی بودند.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه مظلومی چند بازیکن موثر خود را هم نداشت اما با امتیاز به تهران برگشت که تصور می کنم این موضوع کاملا با ارزش بود. امیدوارم این رقابت تا روز آخر وجود داشته باشد و همه از فوتبال لذت ببریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها