يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۰۹۵۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
هدایای ویژه برای مدافعان حرم!
در زندگی لحظاتی رقم می‌خورد که نه تنها با معیارهای مادی قابل اندازه‌گیری نیست حتی واژه‌ها نیز از انتقال مفهوم آن قاصرند.

به گزارش پایگاه 598، پس از شکست پروژه‌های تبلیغی ضدانقلاب و عناصر وابسته به قدرت‌های استکباری و گروه‌های تکفیری علیه رزمندگان مدافع حرم، معاندان به شایعه سازی در این زمینه روی آوردند و موضوع پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم را مطرح کردند؛ موضوعی که همان زمان توسط مسئولان مربوطه به آن پاسخ قاطع داده و روشنگری شد.

اما این موضوع مطرح شده به حدی احساسات مردم ایران را جریحه‌دار کرده بود که به همین سادگی‌ها فراموش نمی‌شد؛ به همین‌منظور به مرور زمان و با انتشار تصاویر مختلف از لحظات ویژه شهدای مدافع حرم و خانواده‌هایشان کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر مذکور و درج عنوان «تو بگو قیمت این لحظه چند؟» پاسخ دندان‌شکنی به شایعه‌سازی پیرامون رزمندگان مدافع حرم می‌دهند.

در ادامه بخشی از مطالب منتشر شده در این خصوص را از نظر می‌گذرانید:

همسر شهید مدافع حرم رضا دامرودی سال گشت پیوند با خود با آن عزیز را در جوار مزارش واقع در گلزار شهدای سبزوار گرامی داشت. می‌گویند مدافع حرم برای پول می‌روند تو بگو این لحظه چند؟

 

به گزارش فارس، چندی پیش سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم مطرح می‌شود، اظهار داشت: حضور رزمندگان ما برای انجام فعالیت مستشاری در عراق و سوریه، به درخواست مسئولان این کشورها صورت می‌گیرد؛ یعنی اعزام‌هایی که برای فعالیت مستشاری در این کشورها انجام می‌شود برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) بوده، و این هم بنا به درخواست مسئولان کشورهای مورد اشاره است.

وی افزود: بنابر این کسانی را که اعزام می‌کنیم، حقوقی را می‌گیرند که در تهران دریافت می‌کنند و مبلغ اضافه‌ای به آنها پرداخت نمی‌شود؛ ضمن اینکه تعداد زیادی از این عزیزان بدون اینکه حقوقی هم بگیرند، داوطلبانه در دفاع از حرمین حضور می‌یابند؛ لذا طرح سخنانی مبنی بر پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم، حرف‌هایی بی ربط است؛ که عده‌ای نیز به این شایعه دامن می‌زنند.

سردار یزدی ادامه داد: از سوی دیگر هر کس چنین ادعایی دارد، آیا حاضر است برای دریافت یک میلیون تومان یک انگشت خود را قطع کند؟ پس مقایسه کردن تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ما با مزدوران تکفیری، صهیونیستی و آمریکایی، نهایت بی انصافی در حق این عزیزان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
۲۴
۲
آقا زاده ها ببینند یکمی شرم کنند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
۱۸
۱
چقدر ما ناشکری می کنیم در کشوری که جونهای به این خوبی داریم میرن اون ور مرزها می جنگند که ما در امنیت باشیم
بعد همش نق میزنم سر خوردوم مردم دولت ملت
واقعا ما شرمنده شهدا و خانواده های عزیز ان هسیتم مخصوصا شهدای مدافع حرم
خیلی سخته
خدابه همشون صبربده
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۳:۰۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
تازه جوانهای افغانستان و پاکستان و لبنان و عراق هم دارند برای امنیت همین مردم نق نقو جان می دهند. از خجالت باید آب شویم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
۲۰
۰
...فداشون...!
پاسخ
هاله
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
۷
۰
خداوند روح پاک این جوونمردا و شجاعان رو شاد کنه و به بازمانده هاشون صبر بده خداییش اگه ما و عزیزانمون داریم تو ارامش زندگی میکنیم اگه شب سر راحت رو بالین میزاریم اگه خیالمون از مورد ازار قرار نگرفتن عزیزامون راحته باعثش کیه؟هیچ وقت میتونیم دینمون و به این شهدای پاک و خانوادهاشون ادا کنیم؟خدا حافظ بازمانده هاشون باشه ،گرونی و سختی هست ،اما جای ناشکری نیست،انشالله در زیر سایه اقا امام زمان ک ظهورشون همه مشکلات حل بشه امین
پاسخ
عباس از کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
۸
۰
این عزيزان درهای نایاب هستند تورا به خدا بحث مادی رو اینها نزارید
پاسخ
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
۸
۰
کسانی که این تهمت های رو به شهدای حرم میزنن باید اون دنیا جواب بدن...
برن به جهنم!
پاسخ
ومن ینتظر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
۴
۰
اللهم الرزقنا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
۵
۰
بر دشمن و حسود و منافق و بی شرفی که این طور حرف میزند لعنت
ایکاش این تصاویر را ظریف،روحانی و سایرین ببینند؟آیا باز هم با ترکیه و سایر کشورهای جور و ستم قراردادهای اقتصادی و کذاوکذا میبندند؟
هیهات
پاسخ
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
۶
۰
درود بر شرف و انسانیت این بزرگ مردان..... شهدا شرمنده ایم
پاسخ
محمد هادی نصرالله
United Kingdom
۱۲:۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
۳
۰
قیمت نداره . من یه دختر یک ساله دارم وقتی از سر کار میام خونه سریع میاد پیش من وقتی یاد شهدا میافتم واقعا این لحظه را نمیشه قیمت گذاشت
پاسخ
یا مهدی عج
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
۳
۰
کسایی که در مورد مدافعین حرم کم لطفی میکنن خدا هم نمیبخشتشون... انصاف نیست به قرآن زندگی ارزش پول رو نداره اینا به خاطر ناموس من و تو رفتن..
پاسخ
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
خدایا مارا شرمنده خون شهدا و امام شهدا نگردان .خداوند رحمت کند شهدای مدافع حرم امامان را.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها