کد خبر: ۳۷۱۰۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور از مسدود شدن محور ایلام_مهران به دلیل بارندگی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج-تهران از پل پردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، لرستان،همدان، مرکزی، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و البرز در اکثر محورها و استان فارس محور شیراز - کازرون، چهارمحال و بختیاری، محورهای بروجن- لردگان و لردگان- رامهرمز و شرق استان تهران محور شریف آباد بارش باران گزارش شده  و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور فرعی و روستایی ادیمی- قرقری به علت آبگرفتگی و بالا آمدن آب‌های رودخانه‌های محلی و محور رشت - قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، شمشک - دیزین‌ و پونل‌ - خلخال کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور ايلام - مهران در استان ايلام به دليل بارش شديد باران و ريزش تونل در محدوده كيلومتر ۹ تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها